< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (9)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (47)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope

Opis bloga

Dnevnik mojih osjećaja, priča o meni, mom životu, prijateljima i Gospiću....



...BEJBEE...
...blogići koje čitam...

...athropa...
...natalie...
...dj da force...
...zaljubljena glupača..:)
...pazarištanka...
...nogometašica-gs...
...go-krasno-go...
..stipe-ja mislim???...
...slatkica-zg...
....moja veky...
..........i ima još nekih, sory što vas nisam napisala, al budem...kiss svima...aneee

Friendster



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski









Friendster


Myspace layouts


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Friendster images


blog layouts


MySpace


blog layouts


Playboy Images


Animation Miscellaneous Images


image hosting file


image hosting for myspace


free image hosting


Friendster



moj blog je......
dosadan
zanimljiv
zakon
dobar je
  

image hosting file













Ja nisam anđeo kako ti se čini,
ja samo iskorištavam tvoje mane, izvini.
Mene su stvorili đavoli i grlile hladne kiše.
Za mene je ljubav samo tren i NIŠTA više!

free image hosting

free image hosting


nijedna osoba ne zasluzuje tvoje suze, a ono osoba koja ih zasluzuje nikada te nece rasplakati!!!




Kad smo prvi put vidjeli svijet....
Sve je bilo divno...
Puno cvijeća...
Ljubavi i sreće.

A onda je zapuhao vjetar...
Nakupio oblake...
I zauvijek promijenio sve...

Sad kiša prati naše dane;
Sad tišina s nama pjeva...

myspace

myspace



myspace


Customize your blog codes




subota, 08.09.2007.

...pile...


Ovo je svet za pametnije
ovo je put za neke hrabrije

A moje srce je pile drhti od straha kada grmi
nezno k'o svila na kaldrmi
a moje srce je pile pokislo, zuto i malo
sto je kraj orla jednom zaspalo


Nijedan nije ti bio ni blizu niti ce ko
a ja sam sa svakim otisla predaleko
al' ne stignes nigde kada te slome i sruse ti sve
leti dalje sam, dole ne gledaj, ne

Moje suze prema tebi padaju
moje suze prema tebi padaju
moje suze padaju na gore

Ovo je svet za neke vaznije
ovo je put za neke snaznije




-ovo je jedna lipa pisma...
dira dira....

- 12:41 - Komentiraj (27) - Isprintaj - Link


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.