* piskarije *

18.08.2006., petak

Oj joj, dome moj

Nisam se odmorila. Nisam se ni nakupala. Ono malo boje što bi i htjelo na mene, onemogućila sam visokim faktorima. [u ovo doba iskvarcanih žena, bijelo je prilika za upečatljivost]

Bare i ja (a i pokoji plaćenik) vraćali smo se u Zagreb vrlo nervozno. Želimo konačno stići na svoje mjesto (a i ono uvijek izmiče).

Vozila sam starom cestom (ono moderno i nije vožnja nego lijenost). Došla do table Udbina. Kaže, Zagreb desno, Zagreb ravno.
Gledam u putokaze taj djelić sekunde i produžim ravno. Moderna djevojka. Idemo na dosadni autoput. Utabanim stazama. Na sigurno.

Valjda mi je nedostajala istost. I dosadan, sasvim moj, mir.


Lijepo je biti doma.

- 23:58 - Reci (9) - Ispiši - # - Vidi komentare -

Dizajn uljudno posuđen od Karisma Templatea i prilagođen Blog.hr-u i vlastitom ukusu.
Raznorazne skripte utkane u kod dovučene s Dinamic Drivea. + RSS Digest