Rock mi je skinuo grudnjak

nedjelja, 03.09.2006.

Who knew+ update...

Svijet je siv, a ljudi se ne dijela na crne & bijele. Moje je skromno mišljenje da na svijetu ne postoje mad ljudi koji čine užasne stvari samo&jedino zato jer ih zlo zabavlja. Isto tako ne postoje rolleyes ljudi koji čine dobro bez da se nadaju kako će za to primiti nekakvu nagradu,zahvalu... Jesam li ja dobra osoba? Loša osoba? Tko me to može osuditi? Ono što mi je bitno u životu jest da ne žalim ama bash ni za čim što sam učinila, jer sve me to čini onakvom kakva sam danas. I znam da ako ti & ja sutra postanemo bolje osobe, svijet će sutra biti bolji nego što je bio danas jer male stvari čine razliku. You may say I'm a dreamer, but... Vjerujem da se svaka duša može spasiti, svatko može biti bolja & sretnija osoba – ako ne odustane, ako svijet ne odustane od te osobe. Kad bi živjeli u svijetu bez oprosta morali bi činiti sama dobra djela jer se zločin nebi praštao, ali kakva su to dobra djela koja ne sadrže opraštanje? Svom hladnokrvnom ubojici koji bi me mučio do smrti ja bih mogla oprostiti. lud Ta moja razmišljanja su vjerovatno glupa nekima & vjerovatno će me stajati glave, ali nije me briga. Ne govorim ovo olako & bez razloga...
Neznam koliki od vas znaju, ali dugo sam bila cerekzaljubljena u stanovitog gospona Kukuruznog. Ta je ljubav splasnula, djelomice onda kad sam ga vidla kak u latinu glumi facu pijuć jamnicu (kaj ak nije pan, party ak je boca zelena:-)... Za njega me uopće nije više briga, još manje za njegovu curu. Usprkos tome ona misli da sam ja zato jer sam joj nadjenula nadimak Kučka (a ima objašnjenje zakaj sam to napravila) razvila loše mišljenje o njoj. To uopće nije točno jer naravno da ja nemam nikakvo pa tako niti loše mišljenje o osobi koja mi u životu ne znači ama bash ništa. Sad mi je jasno burninmad da iako mi pemo u istu gimu nebumo bash neke frendice, no to je ok jer si super frendice ionako nikad nismo bile stoga mi nije jasno šta se ona ima ljutit na mene ako sam joj neke svoje tajne (uključujući onu da sam bila u njenog dečka) odlučila prešutit. Vidli bi kak bi se ona ponjela da je situacija bila obrnuta. Ali situacija je takva kakva jest & ne mogu reći ništa više osim posvetiti joj sljedeću pjesmu.



killers the


music song lyrics


Moram priznati da ta pjesma ima prejebenu glazbu za ovak potratitdead, ali posvećujem joj ju samo radi stihova: Somebody told me you had a boyfriend
Who looked like a girlfriend
Jer to ja sad mislim –nije me briga za bilo čije mišljenje osi mono mojih pravih prijatelja. Nije me briga za Kučku. Ipak ... probala sam iz sigurnosnih razloga samoj sebi predočit što bi se sve moglo dogodit kad se mi prvi dan susretnemo u školi. Došla sam do 3. opcije, a pošto sam i u toj vidjela sebe kak padam niz štenge, odlučila sam prestat s nabrajanjem. Istina je ... teška su vremena pred svima nama! Od 4.9.2006. počinje još jedno obrazovno razdoblje što znači da smo od ponedjeljka još jednom svi mi mUčenici... Ali je moja čvrsta odluka da se prve godine
pod a) ni sa kim ne poševim
pod b) ne markiram niti jedan predmet jer su svi jako bitni za moju budućnost
(-: osim tjelesnog za kojeg mi moja buntovnička narav nalaže da ga markiram kad god stignem jer on ne služi ničemu i trebao bi biti uveden kao izborni predmet jer ne služi ničemu. Pokrenuti opći štrajk protiv tjelesnog nebi trebalo biti kažnjivo ukorom...zar ne?


8.9."06. Ok-priznam da sam u ovom postu pretjerala što se nekih stvari tiče... Nije svaka hiperbola na mjestu. Cilj je bio prikazati bar na neki način da svatko od nas u sebi nosi želju popraviti se. I iako me nije briga za Kukuruznog voljela bih i da ljudima postane jasno kako ga više ne volim(ako sam ga ikad i voljela). Nije me briga niti za Kučku(to joj je nadimak & to je sve) iako ne mogu reći da mi je svejedno jer znam jako dobro da sam što se samo nekih stvari tiče jako pogriješila. Stojim iza svake napisane riječi jer su sve one (pa čak i one za koje mi je danas teško povjerovati da sam ih bash ja napisala) dio moje prošlosti koja me čini ovakvom kakva sam danas...

- 19:46 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.