Rock mi je skinuo grudnjak

ponedjeljak, 28.08.2006.

Teajerker

„ Ljudi misle da je ovo grad koji nikad ne spava. No jednom kad osjete kako hladne noći mogu biti, nauče cjeniti, pa makar i pred ranu zoru, sigurnost kreveta. Sve što sam ja imala bio je kvrgavi madrac u stanu jedva dovoljno velikom za jednog, stanu kojeg sam djelila s još dvije osobe. Ljudima koji bi svake noći pustili da im krv ravno iz srca proteče kroz prste dok sviraju svoje gitare...“
To nije moja priča i nikad neće biti. namcor Svirala sam manje... Tokom praznika. Svako sam se jutro budila s pomisli da ću lako stići sve što poželim, a bila sam prelijena da krenem. no Ne pronalazim isprike, totalno samu sebe krivim jer se nisam uspjela prilagoditi (a tko se ne prilagodi propada). U posljednje vrijeme često mislim kako bi bilo da za sebe imam svo vrijeme na svijetu. Možete mi reći da sam ludčudna, ali ako se uzmu u obriz sve druge stvari koje je znanost dosegla dosad malo je skeptićno & kratkovidno reći da nam je besmrtnost nedostižna. Moram priznati da je meni cijela ta ideja (moram reći iluzija) pomalo mrska jer sam osoba kojoj sve priče, pa tako i ova moje životna – nije bitno koliko je duga već koliko je dobra. A koliko ja samu sebe poznajem unutar 160 godina postigla bih jednako kao u 80 i onda bi me bilo sram jer bih imala osjećaj kao da sam kral zrak i ne uspjela zaslužiti svoj životni (za)uvijek. A pravo je pitanje – koliko ja sebe zapravo dobro poznajem. Još uvijek postoje stvari & osobe koje utječu na moje svjetonazore i stavovi mi se još uvijek nisu u popunosti razvili. Ponekad mi je život tako jebeno svršen smijeh da poželim samo stisnuti pauzu i uživati u trenutku cijelu vječnost. Ponekad poželim prešaltati u FF do trenutka u u svom životu gdje ću već biti toliko stara i senilna da neću znati za bol koju trenutno osjećamzaliven. Sreća i tuga, iščekivanje... Sve su to dijelovi života koji poznajem kao normalnog; života koji ima rođenje i smrt kao elemente. Ono između je vrijeme koje nam je dano. Neznam zašto ljudi misle da će moći više uživati u nečemu ako znaju da to mogu ponoviti. To je skroz krivo jer kako god okrenete, niti jedna trenutak svog života ne možete zapravo ponovno proživjeti. I sve kad bi vam život bio dulji sve bi se ne kraju svodilo na podjednak broj dobrih & loših trenutaka ... Zašto onda svi žele upravo to? Malo više vremena... Ako je to sve što trebamo... Dragocjeno vrijeme! Možda je to sve što trebamo...


***

Znam da je post dugačak, ali imam svoje razloge zašto u zadnje vrijeme tako mnogo razmišljam o nekim stvarima. Sinoć sam imala čudnu viziju sebe kako plačem dok mi on govori ono što bih ja željela njemu. Samo što mu ja ne bih doslovno rekla da je, iako ga volim, sve propalo jer se on nije dovoljno trudio i nije bio tu za mene kad sam ga trebala nego samo se izvlači lažima kad njemu to paše...već bi mu ja rekla nešto (što je Kiedis napisao K. Cobainu nakon njegove smrti), nešto što bi poslužilo i ovoj mojoj smrti....pardon-svrsi:

My mouth fell open
Hoping that the truth
Would not be true
Refuse the news

I'm feeling sick now
What the fuck am I
Supposed to do
Just loose and loose



You never knew this
But I wanted badly for you to
Requite my love

Left on the floor
Leaving your body
When highs are the lows
And lows are the way
So hard to stay
Guess now you know
I love you so


Ne pitaj... Nije da sam dead u komi-živa sam. I ne –nisam umorna i bezvoljnazijev, imam ja energije. Ali jednostavno nemam no nikakve odgovore...


BTW: Molim svi ustanite i dajte veliki pljesak dečkima koji sviraju(imaju probu) tu u Klubu Kulture sad, a koji će jednog dana svirat u Hyde parku / drugim mjestima pred puuno više ljudi!!! Rock on, ovo je uživancija-dečki su fakat dobri, a ja dobivam bespaltnu dozu svoje droge-ROCKA...

- 19:32 - Komentari (40) - Isprintaj - #

četvrtak, 17.08.2006.

All the small things

Nešto su mi jako usporeni dani... zijev Ne radim većinu vremena ništa... Evo par bisera koji su se odvijali u zadnje vrijeme, a o kojima pišem jer o ničem drugom ne mogu pošto mi je doma tako dosadno da u prosjeku sam jučer bila vani od 14 da pol 23.dead A i u kvartu nam je tak boring da sam zmišljamo koje ćemo gluposti raditi. Stara me neki dan optužila da sam nemaštovita djevojka bez ijednog hobija. puknucu Iako sam znala da će to biti teško, odlučila sam njenu tvrdnju pobiti...u čemu naravno nisam uspjela jer ona tvrdi da greedy mi otići u dm i potrošiti 100kn ne može biti hobi, a igranje smokin biljara party se ne računa kao rekreativna aktivnost. Počela mi je tupiti o tome kako bi divno bilo da nešto skupljam. Ja kao dobra curica rolleyes koja uvijek sluša mamu sam počela baviti se skupljanjem. Skupljam kapice od automobila. Image and video hosting by TinyPic Sad kad god vidim neki auto, ja se samo sagnem i uzmem mu kapicu sa ventila na gumi. smijeh Mami za novi hobi još nisam rekla. Ako nastavim ovim tempom trebala bih do kraja tjedna imati oko 50 kapica, jer sam počela skupljati prije 2 dana i sad ih već imam 15. Trebala sam imat 16, ali... Bio je mrak i ja sam ušla u vrtić da bi skinula kapicu s njihovog službenog auta. Pošto ništa nisam vidjela oslonila sam se na osjetilo opipa-prvo sam htjela popizdit jer mi se učinilo da je netko već skinuo kapicu, ali sam onda napipala nešto u mraku i ... lud znam samo da su me u sljedećem trenutku dečki gledali kao da nisam noramalna dok mi je jedan od njih objašnjavao da sam zabunom skinula ventil i time ispustila gumu. No ti klinci niti sami bash nisu normalni! thumbup Jedan od njih ima bicikl kojem oba kotača idu u 8ice, zadnja mu je kočnica strgana, prednja mu ne radi, a oko sica ima namotano sumnjivo mnogo izolir trake - pa ipak se meni bilo poprilično ugodno voziti na njemu pošto je zapravo to ženski bicikl. Jučer su Lost girl, Jewu i mene ta gradska deca pozvali na pečenjaru. njami Kad smo mi došle oni su već napravili lomačuburninmad na livadi ispred svoje zgrade. Di su sve nabavili kukuruz me bilo sram&strah pitat jer na pitanje dali su ikad vidjeli kako netko peče kuruzu, samo su me blijedo pogledali... Neznam kud ta današnja mladež srljano. Meni je užitak jednostavno denut dvd Greatest videos od mojih peppersa i onda ga navinut tako glasno da mi krevet vibrira i da mi zvučnici padaju s komode, ali izgleda da svako dete ima svoje porokebang. Moram napomenuti i to da sam neprimjereno ponašanje jednog pijancaburninmad (s naznakama seksualnog uznemiravanja maloljetnice)puknucu koji se vozio u autu s još par pijanih cajkoljubacaheadbang kaznila tako što sam mu udarila mad u stražnji dio auta (noga mi je u redu,hvala na pitanju)... Nemogu reći da su to svi zanimljivi događaji iz proteklih nekoliko dana,ali mislim da je i ovako dovoljno rečeno. Vidimo se! Ne svi...ali neki...Eto tako! E...da...

- 13:42 - Komentari (32) - Isprintaj - #

utorak, 08.08.2006.

Me & my friends

Hehe...neznam kaj mi je.nut U zadnje se vrijeme samo cerećem pa cerećem! Voljela bih, kao što sam prije napomenula, da mogu češće pisati postove jer bi to značilo da imam pisati o nečemu – a ja fakat nemam o čemu. Danas sedim ja na klupici i lagano izdahnem govoreći: “Kako je moj život težak!“ Da su me nakon te izjave oštro napali nepotrebno je govoriti. dead Ali nažalost to je istina! Težak je život onog koji se ovako malo zabavlja. All I do: ustanem, idem na net, nešto-nešto dosadno, idem na net, izađem van, idem na net... Jučer sam kod dnevnog reda broja 5 našla se s Lost girl & Ivy. U 9sati nam je LG rekla da se posvadila s mamom i da zato mora biti ranije doma. Kad smo došle Ivy i ja domeka skužile smo da LG nema na ICQu pa smo zaključile da ipak nije doma već je ostala vani ali u društvu nekog drugog. Moja je prva pomisao na to kod takve situacije : ako netko tebi da takvu lažnu informaciju to je zato jer ionako to ne trebaš znati, tj. ne tiče se tebe već te osobe & eventualno nekog trećeg. Kasnije nam je LG priznala da se išla naći s određenom osobom i da nam to nije rekla iz više razloga koji uljučuju između ostalog i to da nije željela da mislimo da joj nije lijepo samo s nama kao i činjenicu da nije željela daljnja ispitivanja. namcor Mislim da trebaš biti budala da povjeruješ neku laž, koliko velika budala-ovisi o laži. Ali ponekad moraš shvatiti da su ljudi krhki, ne žele djelitit svoje tajne sa svima i ako ti se ne žele povjeriti to je zato jer žele zaštititi svoju privatnost. Nitko nije krivu u takvim situacijama – ljudi ne vjeruju jednostavno svima jednako... Ivy se naljutila zato jer joj je LG lagala. puknucu Ja tu nisam da sudim ljudima na koga će se ljutiti. No jedno je kad ti netko laže da bi te povrijedio ili kad ti zataji informaciju koja je za tebe bitna, a drugo je kad ti slaže jer nema dovoljno povjerenja u tebe da bi ti rekao nešto što se tiče njega i njega samoga. zujoO Ivy ja imam svoje mišljenje... Mislim da ona ima toliko malo samopouzdanja zapravo da nije svjesna nekih činjenica. Nije svjesna toga da je ona jedna posebna osoba, kao što smo mi svi posebne osobe. Nije svjesna toga da može nekome značiti fakat puno, jer da je svjesna toga nebi se pokušavala boriti sa svima koje smatra konkurencijom odnosno nebi sve ljude oko sebe smatrala konkurencijom.no Ovo je ipak moj blog i ja sad pišem moj post pa mogu barem izreći moje mišljenje. Znam da nisam sasvim sređena osoba, da mi život je koma i nebi trebala drugima trebala solit pamet, ali jebiga... Da budemo iskreni lud ja nemam pojma kaj bilo koja od mojih frendica može vidjeti u meni... A imam ih fakat puno i sve ih volim stoga ih sad oću sve i pozdravit iako je to otrcano do daske...oću poslat hrpu kiss pusa Tajči, Sjeni, LG, Zadranki, Eddy ... ma i Ivy... hrpu pozdrava onima koje mi puno znače, a glupača glupa,zaboravila sam ih ovdje. One su te kojima mogu reći sve...koje mogu zvrcnuti i izjadat im se...koje su me uvijek spremne poslušati i samim time mi pomoći. Mnogi pričaju o tome kak je kad ti frendovi zabiju nož u leđa. Nije dasu mi ga puno puta zabilipa nije da znam pretjerano o čemu govorim. Ali to ti pravi prijatelj ionako neće napraviti pa ja tu izdaju gledam kao olakotnu okolnost kojom se mogu iz svoje blizine rješitit osoba koje me zapravo mrze. Prave je prijatelje uistinu teško naći, ali oni su ti bez kojih se nemože. cerek Volim vas sve!!!

- 16:35 - Komentari (28) - Isprintaj - #

srijeda, 02.08.2006.

Something stupid + update još blesaviji

Hm...jako mi je teško napisat ovaj post. Neznam uopće želim li ga napisati rolleyes tjeraju me... Mislim da mi niti jedan post neće biti dobar kao ovaj prijašnji, pa bi možda bilo bolje da umjesto ovog besmislenog posta pročitate yes ovaj duuugački ispred njegayes. Pravi je problem besmislenost u kojoj ja provodim svoje danedead. Neki mi je dan majka ušla jako rano u sobu, kiss poljubila me prije nego je odlazila na posao i onda je otišla bez riječi, tiho tako da me ne probudi. Znala je da kad ode, neću ju par dana vidjeti i ipak je otišla bez riječi. A ja sam nastavila spavatizijev. Mama mi je rekla da sam spavala polugola i držala čvrsto zagrljenog svog Pesu kojeg imam otkad znam za sebe - tako prostački nevina. Sjećam se da sam sanjala u boji i gledala sve kao da je stvarno, gledala sve svojim očima. cool Bili su preda mnom mnogobrojni bazeni & tobogani i svi su se moji prijatelji ludirali na njima, a meni je ta zabava bila nadohvat ruke. A što sam ja radila? cerek Sjećam se da sam ležala na travi, glava mi je ležala na ruci muškarca čiji je dlan držao moj bok. Sjećam se kako mi je divno bilo i kako mi je jedini strah bio pomaknuti se kako nebi iskliznula iz njegovog naručja i narušila to savršenstvo. Nažalost morala sam se probuditi i to sam učinila poslijepodne. Samo da bih nastavila i dalje sanjariti... Mislim da u Križevcima definitivno neću pronaći svog Ryana o'Reilyaheadbang. Lijepo je kad zbog nečeg možeš biti tužan ... onda svima samo kažeš: "Kaj ne vidiš da sam u bedu, pusti me na miru, u depri sam." lud svi te puste na miru i ti ne moraš raditi ništa. Ja sam osobno jako tužna zato jer nemam kaj raditi. no Zbog toga sam toliko tužna da sad sve i da si nađem neki posao nebi imala snage raditi ga. Primjetila sam da hrpa djece moje dobi već ima posao: rade u kafićima, peru prozore na benzinskoj, dijele besplatne novine, stvaljaju letke u sandučiće ili sviraju na ulici da bi zaradili za đeparac i ponekad mi je jako teško kad gledam kako druga djeca znaju raditi svašta, a ja sam baskorisna. Beskorisna za svoje roditelje, beskorisna za svoje prijatelje, beskorisna za samu sebe. Na samo da ne volim raditi već se nekad iz dosade glupiram & jako loše ponašam prema ljudima blabla Tipu koji mi je donio kavu sam ostavila napojnicu u čaši vode koju sam pila - kasnije sam saznala da je samo 3 godine stariji od mene, a radi čak 4 posla i skompali smo se jer sam skužila da je tip fakat OK. Imate i dosadnih tipova puknucu poput jednog koji mi je dao da se vozim na njegovom biciklu, ali se onda počeo upucavat mojoj frendici i mi bi voljele da on to prestane (0919415224 - zovite i psujte mu mater kad ste ljutithumbup) jer je tip fakat jadan & sam sjedi cijelo popodne u parku i pušismokin. cerekNajbolji su dečki poput onog koji svira Marićevu prolazu - do njega svi morate svratiti dok ste u Zagrebu i pomoć dečku da zaradi svoj đeparac. (oni spretniji & hrabriji mogli bi čak napravit toliku uslugu svojoj Andy da ga forkaju pa fotku pošalju). Danas bi mu i ja dala pare, ali ... Ponekad se moraš odvojiti od najveće ljubavi u svom životu da bi otišao pišati. Ma ja sam sigurna da on svoju gitaru nebi samo tako ostavio da se boji za nju jer je ostavio i pare u kutiji.
Ovo mi je jedan od fakat najglupljih postova i ja ga posvećujem !vy koja me naterala da ga napišem. Ak ste ga pročitali do kraja onda vam hvala od srca, ali ste bedasti - niste se trebali mučiti...

3.kolovoz Ja svoje strace nikako skužit!namcor Jutros sam se morala ustati jako rano. Nije starog briga kaj je jako hladno. Nije starog briga kaj sam ja sinoć do 3 vodila jako iscrpljujuću bitku. I to sa stršljenom! Da pojasnim par stvari : ja jesam vege, ja nisam protiv ubijanja bilo kojeg oblika živih bića, ali komarce i stršljenove mrzim do te mjere da ih se (stršljenova) no čak pomalo bojim i zato ja sinoć u strahu da me ovaj ne upikne...nisam mogla zaspat. Strarog za to nije bilo briga - on je jednostavno popizdio zakaj meni treba toliko dugo da se obučem. A zakaj mi je trebalo? Pa zato jer mi je svao odjeća u ormaru, lud naravno. Da pojasnim opet : kad me stršljen sinoć već onako lijepo teroriziro ja nisam mogla ništa drugo već razmišljati kako ga ubitiburninmad. Rješenje mi je došlo samo od sebe kad je stršljen ušao u moj ormar - samo sam navukla vrata do kraja i pozdravila ga riječima: "Drop Fucking Dead". dead Nisam bia sigurna da je to i učinio pa me bilo strah jutros otvorit ormar, ali bilo pa prošlo. Bed je kaj se mojima to neda objasnit, oni odma pizde!puknucu Mama mi je nedavno našla 2 špage dok mi je prala jastučnice. Dok sam još bila malo dosadno dite odlučila sam ispobati jednu čaroliju s čvorevima. Fora je u tome kaj su mi trebala kvalitetna užad koja ne zgore tak brzo pa sam uzela ona koja služe kao drške na velikim papirnatim vrećicama. Moja mama bash nije bia sretna kad ih je vadila iz veš mašine, ali često ja nisam sretna pa jebiga ... život je takav.
BTW: Neznam ja koliko vas Oz gleda, ali ak ne gledate trebali bi. u svakom slučaju bi trebali glast na moju novu anketicu (meni 4 love)
BTW: Sredila sam malo ove stihove (u boxu) tak da sad kad kliknete na izvođača vam se otvori njegov link
thumbupOk ljudi...to ja sve od mene za danas (valjda)... MAH-MAH nut-nema smajlića koji bljuje

- 22:46 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.