Rock mi je skinuo grudnjak

ponedjeljak, 17.07.2006.

Is it any wonder

Dokazano je ... Sad je i znanastveno dokazano da ja nisam bash posve čista u mozgulud. Bile smo Ivy i ja kod bioenergetičara. namcor Ona – njoj ne valjaju bubrezi. Navodno. A ja ... Meni nije nešto u redu s glavom. Navodno. On mi je reko da ne bih trebala spavat na mjestu podležnom utjecaju podzemnih voda. Možda uspijem nagovorit stace da se odselimo nut jer Vrtlin zasigurno ne može imat dobar utjecaj. A to mi glava ne funkcionira kak treba je istina – nažalost. Problem možda leži u tome kaj me uvijek jedna od mojih divnih prijateljica probudi ujutro tako da me zove na mobitel, a ja idem spavat ... recimo samo da Oz nije zadnje kaj gledam. dead I onda znam ponekad danju imat strašne glavobolje, vrtoglavice & co. No postoje i druge stvari... Tako sam ja bila danas u parku s Ivy kad sam odjenom vidjela 10 malih zelenih kako plešu salsu po crvenoj gredi i onda je jedan od njih opao jer su ga slučajno gurnuli. lud Fora je u tome kaj nije meni bilo dosadno pa sam to išla zmišljat sebi u gušt, već ja te stvari jednostavno vidim. Zapravo ih ne vidim u stvarnosti, vidim ih u svojoj glavi & znam da to što vidim ne može biti stvarno, ali opet to meni izgleda da stvarnije ne može. Moglo bi se reći da imam povremene halucinacije – ja sam djevojka koja vidi ono što drugi ne vide. Kao ona cura George u onoj seriji Tko živ, tko mrtav kad vidi gobline jer je ona kosac. Dok sam se vozila Zagrebom u autu bilo mi je fora gledat ljude kak plešu po krovovima na glazbu koju sam ja slušala an iPodu. I onda se ni otkuda stvorila ta časna sestra pa je sva okolna svjetlost koju je davalo sunce nestala i tu je časnu obasjavao reflektor. Ona nije plesala, nije mi bila zanimljiva po sam reflektor prebacila na curu u sivom kaputiću... Još kao mala imala sam zamišljenu prijeteljicu i često bih pričala sama sa sobom. I nekad dobijem vizije koje znaju biti najrazličitijih vrsti, ali najčešće je to samo feeling zbog kojeg ja znam da će se nešto obistiniti. Nisu te moje vizije ništa posebno ... samo tu i tamo skužim ko će pobjedit u najbržem prstu na milijunašu ili koje bi polje tip trebo ostrugat da nešto dobije. Nisam nikad pogodila brojeve na lotu coolhehecool. Ali zato znam puno drugih stvarirolleyes. Znam da će mi mama umrijet prije tate isto kao što sam znala da će mi P!nky umrijet prije druge ribice koja, evo, još živi. Ja to jednostavno znam i to je tako! Ivy će otvorit svoj studio ako ne odustane od plesa – to isto znam. Isto tako uvijek kad ja nešto zaboravim – ja dobijem taj feeling da nešto nije u redu. Mislite da sam ludludalud? Neznam. Ne bih ja rekla zapravo da sam luda – više neobična. Probala sam riješit onaj Roschacov test
Znate kaj su mi rekli?


Andy, your subconscious mind is driven most by Peace

You are driven by a higher purpose than most people. You have a deeply-rooted desire to facilitate peacefulness in the world. Whether through subtle interactions with love ones, or through getting involved in social causes, it is important to you to influence the world.

You are driven by a desire to encourage others to think about the positive side of things instead of focusing on the negative. The reason your unconscious is consumed by this might stem from an innate fear of war and turmoil. Thus, to avoid that uncomfortable place for you, your unconscious seeks out the peace in your environment.

Usually, the thing that underlies this unconscious drive is a deep respect for humankind. You care about the future of the world, even beyond your own involvement in it. As a result, your personal integrity acts as a surrogate for your deeper drive toward peace and guides you in daily life towards decisions that are respectful toward yourself and others.
Though your unconscious mind is driven most strongly by Peace, there is much more to who you are at your core.


Oćete skraćenu verziju na rvackom? Mene navodno tjera kroz život neka višlja sila koja mi određuje da postignem što bolje rezultate, ali i pomognem drugima u životu da dosegnu svoj unutarnji mir. Yeah right. blabla Votevr. Sam luda – nisam? Ko bi to znal… Ali dajte mi ne kraju krajeva recite … koga je to uopće brigabang?

- 22:03 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.