Rock mi je skinuo grudnjak

ponedjeljak, 10.07.2006.

Nije vrijeme

cerekJoš volim te ł a naglas neću reći ł a naglas neću reći ł kao da će riječ opeći łł sa tijela tvog ł moje se tijelo briše ł boje pepela uzima łł na prstima ł kroz tvoje misli gazim ł i bez tragova odlazim łł nije vrijeme za ovu ljubav znaj ł nije vrijeme i to se zove kraj łł bol, sav moj bol ostaje s tobom ł svijet, sav moj svijet postaje tvoj łł ti uvijek budi taj što zna dobit' sve za sebe ł ti uvijek budi sve što nisam ja ł ja bit ću tvoja zemlja zaboravljena ł zemlja nikad nađena łł Meritascerek

Vidiš li sad Ivy kako stvari uistinu stoje u mom svijetu? namcor Svako se jutro budim i zapravo ja neznam dali bi ja trebala voljeti Kukuruznog ili ne što je samo po sebi smiješno pitanje jer realno gledajući ja s tim nemam apsolutno ništa. lud Puknulo me, puknut će me opet! Istina je prava da se osjećaj kao osjećaj sam po sebi nije previše u ovih posljednjhih mjeseci promijenio. I dalje mi fali kad ga nema. I dalje mislim na njega puno više nego što mislim na bilo koga drugoga. Ali ja stvarno nisam kriva! blabla Ja si svaki dan ponavljam one laži :“Ne volim ga, ne volim.“ I sad sam ok... Iako samu sebe rastužim kad se uhvatim kako šećem po gradu i nadam se da ću njega sresti – znam da nebi trebala biti tako glupa. Znam da se tako mogu samo rastužiti jer su premale šanse da ga sretnem, a i samo sresti ga meni nebi bilo dovoljno.Ali polako se sređujem.... cool Puno mi se toga dogodilo u zadnje vrijeme. Nisam više ona izbezumljena klinka koja pizdi jer joj nezna protumačit nekaj kaj joj je on rekao ili je sva happy zato kaj ga je imala priliku vidjet kak svira svoj sax pa su joj se zbog toga leptiriću u trbuhu uskomešali... A on koji je uzrok većine mojih problema, niti nezna kakva sam sve lica skrivala izaonog nasmješenog kad sam s njim razgovarala, on ne može pojmiti kolike sam ja suze baš zbog njega isplakala, ali on stvarno za ništa nije kriv. Kao što sam rekla više me ne mogu tako lako slomiti basmislice i najiskrenije sad više niti nebih mogla biti s njim jer se u meni previše toga dogodilo. Ma nisam 100% sigurna da sam se odljubila od njega – teško da bi ja sve ovo napisala da se jesam odljubila... Ali sam na dobrom putu da sam sebe uvjerim u to da se mi on više ništa ne znači! Postoje i drugi ribeki u moru...

BTW: rofl Sorry ak svima nisam odgovorila na komentare... Htjela sam al kompovi u K.V.A.R.K.u nisu radili kak spada a ja se sad malo žurim jer planiram još večeras neke stvari napravit... Ma moram ranije u krpe – sutra rano idem u Zg! thumbup

- 21:58 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.