Rock mi je skinuo grudnjak

subota, 08.07.2006.

Beautiful day

2 dana sam izdržala bez neta. cool OK - skoro 2 dana! Skužila sam da je zapravo bash super kaj ove godine nepem na more. Ja mogu kad god radit kaj god oću!!! Dok si na moru svaki se dan samo kupaš i to je to. A kad ti se recimo rola, vozi bic, ide na net, ide s svojom ekipom do parkića... nemreš jebiga.headbang Ovako nema šanse da upadnem u rutinu - no faking way! Jer sam ja jedan dan u jednim toplicama sa starcima slušam iPod po putu i bash mi je lepo, drugi dan se dignem oko podneva i onda odem malo do Ivy na bazen...tam si malo odspavam jer mi se i neda bash kupat, onda danas npr. odem malo na internet ili odem malo s nekim vanka. zujo Sutra možda pem opet se starcima na mali izlet al u neke druge toplice. Mogu svirat kad god oću. Možda pemo jedan dan ili 2 na more - kaj?ak se bash zaželimo.... Uopće mi ne fali more! Više nisam malo beba koja bi se samo brčkala u moru već mi trebaju naprednije stvari. smijeh Najveća mi je zanimacija prek ljeta spavat sijelo dopodne, oko 5 otić van & u 7 u K.V.A.R.K. na net... lud Ja sam bolesna! Neznam zakaj ali ja uopće evo ne mogu smislit kako bih popunila ovaj post... Prava je istina da sam ja prije znala u svojim postovim samo se žalit kako mi je život loš & kako mi ništa ne ide & kako sam jadna... Trenutno se ne mogu požaliti na ništa osim da nemam inspiracije za post jer mi je život skoro pa savršen. Navečer ne mogu zaspat bar do 1 sat makar ja u ponoć legla u krevet jer se ja ko najveće luđakinja ... smijem! yes Smijem se i usta me bole koliko se smijem. kiss Neznam to objasnit ali ja sam jednostavno u zadnje vrijeme prejebeno sretna. Neznam koji je razlog tome, ali mi je život super! Samo... Moram ja sve pokvarit! cerekKukuruzni naravno. Sve bi bilo savršeno kad bih ja mogla njemu nabit u facu kak mi je život super. Kao da bih dokazujući njemu dokazala sebi da ... meni u životu ne treba jedan Kukuruzni da bih bila happy. I ne treba mi... namcor Ne treba...

Take the quiz:
Kako se ljubiš?

Romantic kisser
Došlo mi je da ovo objavim onako iz fore... Javite mi rezultate...

- 11:28 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.