Rock mi je skinuo grudnjak

nedjelja, 02.07.2006.

Aeroplane

Jučer je bio 1.7. To mi je trebao biti dobar dan! Zato jer sam nakon suše na računu trebaa napokon dobit bon? Ne. Zato jer mi je jučer bila ukinuta kazna i ja sam konačno mogla opet sa svog kompa na internet. rofl Kazna je bila poput one koju ću vjerovatno opet dobit sredinom ovog mjeseca dobila sam ju zato kaj sam napravila preveliki promet, ali skup je sport surfanje jebiga. Postala sam ovisna! rofl U ono doba kad nisam mogla na net bila sam nervozna, a otvaranje Kluba kulture sam čekala drhtavih ruku. puknucu Jučer sam čim sam se probudila prvo sjela za kompjutor & otišla na internet.
***
Kad sam odlazila s neta imala sam 6 komentara. Ako ne računam sebe, te komentare su mi ostavile 4 osobe. 3/4 osobe su svojim komentarima meni dale do znanja da im se ne sviđam. 3/4 osobe su se bez susprezanja obrušile ne mene. rolleyes A što bih ja zaboga na to trebala napravit? Plakala se sigurno nisam... Stvari sam izgladila koliko sam mogla: -Larica se može ljutit na mene koliko god oće, ja sam joj već rekla da mi je žao ali za to kaj je ona tak osjetljiva osoba joj ja nisam kriva. blabla
- za Flea sam skužilada je u biti bash ok tip. Šteta samo kaj ga tak malo ljudi posjećuje (kaj čekate? Kaj još iste kliknuli na linkić:-) cool
- ali komentar me jedne osobe jako pvrijedio i to bi bila Naomi. puknucu Zakaj se ja njoj e sviđam to ne kužim jer ja tu žensku niti ne poznam, ali koliko sam ja skužila ona pljuje bez nekog razloga i po drugim blogovima. Jednostavno nemam sreće... bang To da sam ja pererznjača neznam otkud joj. Ja sam ni kriva ni dužna jedna skroz normalna cura. smijeh Volim kaj volim (pogledaj lijevo), mrzim kaj mrzim pogledaj lijevo). Ali nisam niti luzerica koja će dat da ju drugi gaze! Nebudem brisala te postove, ali ne planiram niti obazirat se ne njih. Im' OK! thumbup Samo... Znala sam ja oduvijek da svijet nije savršen. Niti jedan svijet. namcor U ovom pravom već sam previše puta morala reći : "Ma bash me briga." kad god je postojal šansa da me netko povrijedi. Tu sam se na svm blogu osjećala bar donekle sigurnom jer sam okružena ljudima koji su mi simpatični, a one koji mi se ne sviđaju mogu jednostavno ignorirati... Kad bi bar stvarnost bila takva da možemo izbrisati ljude koji nas živciraju. zujo Da skratim priču! Vidim ja da ima i vas kojim sam ja ok! Zbog toga mi je bash drago... smijehwinknutwinksmijeh
Ali ja se moram malo riješit te ovisnosti. Jučer sam bila u Latinu i ... Čak je i Kuruzni bio tamo, a nije se motao oko Kurve već je bi skroz na drugom kraju kluba. Hm... Ja sam postala nervozna i... dead Ja sam otišla u K.V.A.R.K. malo na internet. Ma ja vam nisam normalna... Tad sam skužila i da ste mi ostavili par dobrih komentara pa sam bila opet dobre volje. Znate kaj? cerek Mislim da mi se nekako više Kukuruzni i ne sviđa - nije mi više bitna osoba u životu ko prije. bang Samo se nadam da se nisam bezveze ponadala da sam se odljubila jer mi se to već jednom dogodilo i onda sam shvatila kako sam pogriješila i bila sam tužna... Ali sad nisam tužna nego sam sretna. Jako sretna cerek

- 15:29 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.