Rock mi je skinuo grudnjak

srijeda, 28.06.2006.

I could die for you

Otkad mogu pisat jedino iz K.V.A.R.K.a postovi su mi postali zamjetno kraći.blabla U subotu ću imat feštu kad dobim nternet natrag.Jako mi falit vi svi ljudi s neta.Oću doma ludpoludit.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Spašavaju me samo izlasci s Teom, Sjenom sad kad se vrnula s maturalca, Laricom i hrpom drugih ljudi...
Uživam i u novom cd-u Peppersa koji ima većinu najboljih spotova a svijetu i kojeg sam dobila sasvim slučajno od jedne ženske. Oni su SAVRŠENI! cereknutcerek Peppersi mi služe kao sredstvo za izvlačenje iz depre sad kad sam shvatila da sem u Kukuruznog više nego ikad.cerek Sviđa mi se još jedan dečko ali njega bash na poznaje mdobro, a Kukuruzni je Kuruzni... Tek sam nedavno shvatila neke stvari npr. to da nije moguće da se on meni niti malo ne sviđa! Shvatila sam da mi se jako sviđa zapravo puno toga na njemu cerek : ima kosu ko K.Cobain, ima nepredvidivo ponašanje, prekrasne plave pči i meni je to sve slatko. kiss Možda ga zapravo volim puuno dulje nego što ja to mislim.
Sad u K.V.A.R.K.u ne stignem napisat puuno. mad Zadnji put sam se ovako u žurbi zajebala i nekaj si sa šifrom zajebala. Volim vas sve ljudi!!! thumbup

- 19:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.