Rock mi je skinuo grudnjak

utorak, 20.06.2006.

Tell me baby

Tak mi je drago kaj sam vidla spot od te pjesme! Kasnije sam ju vrtila cijeli dan i izluđivala susjede. blabla Pa i oni izluđuju mene! Pritom mislim na tračeve o meni koje neke babe s previše slobodnog vremena izmišljaju i koji se odnose na moju obrijanu glavu zbog koje me stara "pošteno šćesala" . . . Ali uopće ne želim o ovakvim lošim temama! Danas sam imala baš ok dan!bang U pol 4 sam išla spavat kad sam dovršila onu knjigu koju sam si kupila na rasprodaji knjižnice za 10 kn(halooo?). Zbudila sam se nažalost oko 10 sati (malo prije) i to iz navike nažalost. Onda sam nakon doručka bacila se na drugu knjigu Star Wars (inače taj žanr ne volim, ali Ratove zvijezda obožavam) i voljela bih dovršit ju do jutra,ali sam umorna i mislim da ću zaspat. mouthwash To mi se često zna dogodit - mislim da ću izdržat pa zaspim u malo čudnim pozama s upaljenim svjetlom i naočalama na nosu. Danas sam provela 2 i po sata pričajuć na mobitel s Teom. Ona misli da bi se ja, pošto je neko Kurvicerek reko u kog sam ja, trebala smislit bolji način kak se obranit koji bi uključivao to da ja nju pozovem na kavulud. Ali ja mislim da bi ta kava (na kojoj bih ja trebala njoj objasnit kak se ona očigledno posvadila s mozgom ak misli da bi ja išla krast tak grdog dečka od tak super frendice) počela jednim šamarom za Andydead. Tea misli da će bit čudno ak ću ju ja sad izbjegavat jer bi mi ionak izašle na kavu kad-tad, a ja mislim da bi bilo čudno da ja njoj idem ispičavat se jer ću se tim sam izdat (a ja uopće neznam još uvijek dal ona zna da ja znam da ona zna). zalivenLjudi helpujte!zaliven Dio kazne kaj sam se suprotno zabrani roditelja obrijala je taj kaj sad radim odvratne kućanske poslove poput pranja tone suđa (a mi imamo perilicu by the wayheadbang) nakon kojeg mi je koža popucala na rukama. coolPredvečer sam ošla malo van s Larom. Naletile smo prvo na Jewu pa smo otišla do dm-a i tam je pametna Andy morala kupit svijeću, tampone i jagoda-kondome (jel fakat bitno zakajnut). Nakon kaj sam si ja kupila sladoled u kupovnom kornetu (kaj ima čokolade na dnu) sele smo Lara & ja na klupu i ljenčarile do pol 9. Onda naletile mi ne hrpu ljudi od kojih su sam Sandy & Tenchy išle s nama do kvarta i tam smo malo sedile pa se još malo šetale. Pa sam ja zakasnila doma, a stari je pokrenuo vječnu temu kak ja uuuuvijek kasnim (so not truenamcor) ... Trebala bi malo sutra učit taj francuskino i engleskino i malo svirat jer već dugo nisam! Ali to tek nakon što se probudim, a to bu bilo popodne jer thumbupja večeras planiram dokrajčit tih 200 stranica knjige a pošto mi se več sad zijevazijev idem si skuhat malo kaveparty i nekak izdurat...

- 00:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.