Rock mi je skinuo grudnjak

nedjelja, 11.06.2006.

Calipso

Ovo je sve zapravo nekaj kaj sam pisala sinoć navečer,al mi se glupa vezaburninmad opet urušila u trenutku objavljivanjamadSe takva sranja i vama događaju? Večeras nebum pisala,a ovo se računa ko post od subote10.6.:Jučer kad sam se kasno vratila sa francuskog mi se nije dalo pisat-to priznam! Al u četvrtak sam pisala tak lijepi,super post i onda mi se komp srušio! Ja sam pizdila!!! Pizdila! Post mi se zvao jednako ovako jer je to jedna od veselih pjesama koje smo pjevali na zboru i koja mi se svidjela zbog stiha "bang a drum" koji govori o mojem događaju iz četvrtka! Imala sam ispit iz udaraljki! Toliko me ulovila trema da sam se maltene cijela zmotala... Vodeničku na malom bubnju sam pogodila doneklezujo ! Vibrafon sam svirala bez nota i to sam skoro zbrljala, pedalu nisam bash savršeno upotrijebila,al mi je dinamika bila na mjestu. Ravnateljica koja je bila prisutna na ispitu skup s mojim nastavnikom, tipom iz Bjelovara & još nekim profačem me malo čudno pogledala. Nakon mene je sviral Snob (ma vidi kak dijelim nadimke šakom i kapom bang od milja je to...) je sviral poslije mene i njegova Vodenička je bila bez greške. On je za vibrafon imal note i on je isto zaštekal. Kasnije je nastavnik došao do Snoba i njemu je rekao da je trebao više opustit ruke i ovo i ono... Bila sam u strahu kaj bu meni tek onda prigovoril pa sam sama počela pričat kak sam sigurno zabrljala zbog nervoze jer sam to doma odsvirala bez greške... A on mi se sam naceril i reko mi da bum imala 5!!! Prva reakcija mi je bila: "To nemre tak bit"lud Ali sam onda shvatila koliko mi se isplatil sav moj dosadašnji trud... Malo sam se opustila zbog komentara od ravnateljice da njen sin stoji ko drvo dok svira (možda je,al slatko drvocerek) kaj je ona rekla tokom pauze nakon koje su svirali drugi što sam ja naravno ostala slušat. Prvi je sviral tip koji ide koliko i ja u muzičku-on je sviral tak loše da nisam znala dal bi se smijala il plakala... Poslije njega sam slušala tipove "starije" od mene da vidim kaj me čeka nagodinu i bilo je zakon. Malo mi je ipak bed kaj sam jedina cura! Nije meni teško bit okružena stolikim dečkima, dapačenaughty... Ali ponakad me tišti to kaj ja znam da sam si sama kriva kaj im nisam dala do znanja da i jedna cura,da ja mogu bit jednako dobra kao i oni! Jer iako se oni znaju ponekad zekat samnom i iako su dobri prema meni kao osobi i tu se stvarno ne mogu požalit nešto mi i fali... Bili smo jednom svi skupa i kad je na meni bil red da sviram rekla sam nastavniku nek pričeka jer si moram podesit bubanj svi su odma priskočili u stilu "nemoj ti curo,budem ti ja, ma nemožeš ti to", al kad je jednom tipu trebala pomoć-nikom ništ... Jeli ma ko kakvih pametnih na to?

Imam problem! Prvo treba razriješit to da sam ja bolesana. Većina ljudi se zaljubi zato jer im se netko sviđa iz ovog ili onog razloga,ali ja ne... I većina ljudi se odljubi od nekog kad shvati da taj netko ima više mana nego što je podnošljivo pa sam ja dugo vremena bila očajna jer sam ja zaljubljena u Kukuruznog iako znam sve njegove mane i tako sam mislila da se nikad neću odljubit od njega. Ali shvatila sam tokom vremena da ću si kad tad nać nekog boljeg i prestala sam strastveno patit za Kuruznim onoliko koliko sam ga nekad strastveno mrzila. Postao mi je uobičajen, maltene podnošljiv. Danas mi se čak i učinio zgodnim,tj slatkim zato kaj je pokisnuo pa je imo vode po lisu i to mi je bilo sjatkocerek ! Počeo mi se sviđat. I zato sam se počela odljubivat. Jer sam ja retardirana i ne mogu bit zaljubljena u nekog tko mi se sviđa,već samo s nekim s kim se mogu svađat koliko mi je glup. Znate kaj je još retardirano?? To kaj mi se to ne sviđa! Ne taj moj "mali poremećaj", već mi se nakon silnog jadikovanja ne sviđa mogućnost da sam se odljubila od Kuruznog. Jel sam ja fucken freak ili kaj?

- 10:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.