Rock mi je skinuo grudnjak

utorak, 06.06.2006.

Higher ground

Danas mi je bil prejebeni dan! Zaključila mi je Merlin-baba 5icu za kraj. Da ste vi vidli izraz na njenom licu kad sam joj sve bez greške odgovorila i kad je znala da mi nemre dat manje od 5-tu njenu žalosnu facu si nikad nebum zaboravila! Kasnije sam još dobila 5 za kraj iz tehničkog... Samo Gica me jebe u zdrav mozak i ziher bum sam iz kemije imala 4. Prijetnje od ove iz vjeronauka da nebum imala 5 se nebudu obistinile 100%.
Nakon nastave se dogodilo malo čudo! Moj plan je inače bil Kuruznog izbjegavat kaj je dulje moguće i onda sam si mislila da ga bum prek ljeta ziher zaboravila. To daleko od očiju-daleko od srca vam ljudi moji inače savršeno funkcionira,ali morate bit dosljedni. Brinulo me par stvari oko toga kak bu bila ak ga fakat i vidim i ovo i ono... I danas sam ga srela i neznam koji mi je kurac bil da ga nisam nit pozdravila-nije mi se dalo. Skužila sam da on tam sedi i mene gleda,al mi se živo fučkalo. Mogla bih je cijeli događaj ljepše opisat,al mi je malo bed ipak. Da on mene nije pital tu glupost kaj me pital (tak da ne odem a da nismo nit riječ progovorili-kaj sam umišljenanaughty), mi nebi fakat niti si bok rekli i je bih se nakon kaj sam odsedila svoje pokupila i BOK! Vidla sam ga i nisam osjetila ništa! Vidla sam ga i nisam osjetila ono! Nikakvi leptirići,nikakvo klecanje koljena,nikakva iznenadna zbunjenost. Volim ga! To znam i toga sam itekako svjesna,ali ipak mislim da se mogu osloboditi tog feelinga da meni on treba i da mi treba da me on voli. Mislim da će on odsad postati netko koga ja želim jer ga ne mogu imati,on je moja opsesija i bit će tako sve dok ne budem bila u prilici imati ga. Kad će to biti neznam,ali znam da imam strpljenja. Kad smo se "rastali" ja sam i dalje mislila na njega,ali ovo danas nije bilo kao kad sam prije par tjedana naletila na njega u muzićkoj i čula ga kak svira i poludila... Stvari se mijenjaju,ja sam drugačija i vrijeme je za promjene.
Danas sam inače bila u muzičkoj i imam najvjerovatnije 4 za kraj iz solfeggia!!! Tak sam happy! Svirala sam malo vibrafon i došlo mi je da počnem skakat od sreće... 5 iz skoro svih predmeta, 4 iz solfeggia, ispit kojeg ću 100% proć iz udaraljki prekosutra, to kaj više nisam patnički zaljubljena i to kaj uskoro dolazi kraj mojih muka (početak ljetnog ferja) me jednostavno čine presretnom. Ili još bolje blaženo sretnom jer ispunjava se ona moja vizija mene sretne i smirene,mene koja znam što hoću, ispunjava se vizija koju već predugo nosim u sebi kao polusan!

HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!HELP!!!
Znam da bu ovo zvučalo glupo,ali fakat trebam pomoć od onih koji su čitali u školi za lektiru Zlatnu vugu (Višnja Stahuljak)! Ja sadržaj te knjižurine nemrem najt nigde na netu,a neda mi se čitat ju jer je predebela. Jer mi more pliz ,ljudi moji, netko reć o čem se tu radi jer lektire nem pregledava u četvrtak,a ja jedva da sam bilo kaj napisala. Ak bilo tko bilo kaj zna nek helpuje!
Sinoć sam spila 3 sata jer sam navečer pisala referat iz biologije i nekek nisam baš potrefila dobro lekciju tak da je ispaa sranje. Sad se idem istuširatmouthwash i onda spavanaczijev! A sutra u nove radne pobjedewave

- 21:19 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.