tražim

04.06.2024.

već pola sata po internetu neku seriju da gledam dok mi sin ne donese materijal za raditi opuštajući poslić. Naravno, ništa nisam pronašla jer manje više serije ni filmovi nisu žara koji ja volim gledati a one koje volim gledala sam nekoliko puta i ne da mi se ponovno.
Kumove ne gledam jer nova sezona nije nešto iako je glumačka ekipa dobra, pronašla sam na jednoj stranici jednu staru domaću sapunicu ali s obzirom da sam je gledala već četiri puta od prve do zadnje sada je gledam na preskok.

Bilo bi lijepo kada bi oni koji pišu scenarije napravili neku tv novelu u koju bi ubacili i pravu osobu sa invaliditetom a ako se takvog čega ne mogu sjetiti onda tv novelu koja bi podsjećala na JANE THE VIRGIN ili na RUŽNU BETI sa velikom dozom humora s obzirom da dobar smijeh produžuje život.

Nama svima nedostaje smijeha i zabave, a možda griješim, tko zna.

<< Arhiva >>