Sama sebe pitam

04.10.2023.

Jučer nisam ništa kuhala, niti sam pripremala hranu, bavila sam se pospremanjem, a kasnije sam gledala jednu staru domaću sapunicu i gledajući tako palo mi je u moju blesavu glavu ovo.
Hrvatska ima glumaca dosta kvalitetnih i manje kvalitetnih kao i svugdje ali kada gledaš i ako gledaš naše domaće novele tada primijetiš u svakoj da su isti glumci u različitim ulogama.
Milan Štrljić, Žarko Radić, Filip Jurčić, Barbara Vicković, Ksenija Pajić, Momčilo Otašević i još poneki tako da se ja blesava pitam
Jesu li oni jedini glumci koji su toliko kvalitetni i jedino kvalitetni za svaku našu domaću sapunicu ili drugi nitko ne želi od glumaca glumiti u takvim projektima.
Naravno, u svakoj našoj sapunici ima i novih lica ali njih nema u drugima toliko koliko ima ovih u glavnim ulogama.

<< Arhiva >>