bez naslova
Meni se čini, a možda se i varam ali svaka generacija školske djece je sve manje i manje zainteresirana za knjigu, sve manje djece je fizički aktivno, s druge strane imaju smanjeni vokabular.
Od prilike 5% školske djece voli knjigu i učenje iz istih, fizički aktivni su samo kada hodaju par metara do škole.
Svako dijete ima neke skrivene sposobnosti i trebalo bi tokom školovanja te sposobnosti poticati, a bilo bi dobro da se pokuša u naše školstvo uvesti Američki sistem školovanja i na taj način će doći do izražaja njihove sposobnosti, te ih tako usmjeriti za život koji je pred njima kada završe školovanje.
Vokabular im je smanjen zato što većinom komuniciraju preko društvenih mreža ili mobitela jer tehnika je uzela maha, strah me da će uskoro zaboraviti i pisati olovkom s obzirom da većinu vremena provode tipkajući po tastaturi mobitela, laptopa ili kompjutera.
Srećom postoje nastavnici koji znaju djecu motivirati da na njihovom satu slušaju predavanje i kreativni su pa djeca upamte njihovo predavanja sa lakoćom, ali njima nije lako zbog programa i satnice pripremiti sadržaj školskog sata pa kada motiviraju učenike na slušanje predavanja do izražaja dolazi kreativnost i sposobnost nastavnika.
komentiraj (6) * ispiši * #