NISAM GLUPA

20.02.2023.

Vezano uz moj post od jučer, dali ste mi šlifa po komentarima da napišem današnji tekst.

Prije svega ja nisam, niti mislim da je ovdje netko glup ili blesav, ali dobro znam da ja ovdje većini blogera nisam po njihovom guštu ali ja se zbog njih neću mijenjati i pisati da bih se njima umilila, da bi oni bili priklonjeni meni.
Oni koji me osobno poznaju znaju kakva sam i to mi je čisto dovoljno, naravno većina njih ne piše ili iz osobnih ili nekog drugog razloga koji samo oni znaju.
Naravno, svatko ima pravo na svoje mišljenje o nečem što je vidio ili pročitao i to je poželjno, ali nije poželjno stalno podbadati nekoga jer svi imamo svoju inteligenciju i usprkos tome nismo i nikada nećemo biti savršeni niti se moramo nekome svidjeti zato što to tako toj osobi odgovara s obzirom da po njenom svi moraju (svirati po notama koje njoj ili njemu odgovaraju).

NEMOJTE ME SMATRATI GLUPOM JER GLUPA NISAM NITI ĆU BITI

Ovu fotografiju dolje sam stavila jer sam je pronašla negdje a matematika je matematika jer ta osoba je vjerojatno zbog ne znanja došla do rezultata kako piše na fotografiji pa je na taj način iskazala svoju muku.

PRESTANITE MISLIT DA STE POPILI SVU PAMET SVIJETA JER SVI MI PA ČAK I MENTALNI BOLESNICI IMAMO SVOJU PAMET KOLIKO NAM TREBA

<< Arhiva >>