Kumovi /serija/

24.04.2022.

Prije no što postavim tekst želim svima koji Uskrs slave po Julijanskom kalendaru poželjeti sreću i blagostanje.


a sada o seriji
u početku nekoliko prvih epizoda bilo mi je ok, glumci barem oni koji nose glavne uloge su mi izvrsni glumci ali ova serija, bolje reći scenarij serije nikako im ne leži i cijela serija mi je bez smisla iako znam da ima pobornika koji ju sa guštom prate i uživaju u svakoj epizodi.
Bilo bi mi draže da je sa istim glumcima napravljena Ružna Beti jer potrebno nam je humora a ne drame koje imamo dovoljno u našim životima i voljela bih konačno Petra Čiritovića gledati u jednoj od glavnih uloga u našim tv novelama , a također bi bilo dobro da u te tv novele uključite i neku osobu sa invaliditetom jer i osobe sa invaliditetom imaju kvaliteta u glumi.
Drag mi je Momčilo kao glumac, ali zar on jedini ima kapacitet za glavnu ulogu od svih glumaca koji se bave glumom
bio bi mi draži u ovoj seriji da glumi ZLATANA a ne JANKA jer je po izgledu stariji od glumca koji mu u ovoj seriji glumi oca ispada da mi gledajući da ga je dobio u pubertetskim godinama, glumica koja glumi Lucu trebala bi biti opuštenija a ne u grču kod svake scene,
svjesna sam da joj je to prvi veći tv projekt ali ne bavi se glumom jedan dan, ovako ukočena pred kamerama kao što je ta glumica bila bih i ja koja se nikada nisam susrela sa kamerom i koja nikada ništa glumila nisam, a ona ipak ima glumačkog staža.

znam da scenarij nije lako napraviti ali ipak trebali bi napraviti tv novelu punu humora jer humora svima nedostaje.

<< Arhiva >>