Nikada ovdje nema mira

27.10.2021.

Ne znam ni sama koliko sam puta napisala da obožavam ovaj portal jer ima i bilo je divnih tekstova i nije mi jasno zašto se osobe koje se uistinu ne poznaju prepucavaju i blate jedno drugo umjesto da jednostavno prestanu stavljati komentare osobi koju ne podnose iz njima poznatih razloga.
Komentari po meni služe za normalnu komunikaciju blogera a ne za prepucavanje a koliko se meni čini komentari služe i za nadopunu teksta koji smo pročitali te na taj pročitani tekst stavimo svoje mišljenje /kratko ili dugo/.
Svi smo mi tu jer volimo podijeliti s drugima nešto svoje i naravno ne mora se naše napisano svidjeti svima koji se nalaze na ovom portalu.
Svatko od nas ima svoj način pismenog izražavanja, ali nekulturu nismo dužni trpjeti, niti mi moramo biti nekulturni ako nas netko isprovocira jer lijepa riječ više zaboli osobu koja nekoga nekulturno napada u komentarima ispod pročitanog teksta.

<< Arhiva >>