ON

17.10.2021.

Pokojna baka mi je uvijek govorila da ON svakome od nas daje onoliko koliko može nositi i da svi imamo svoj KRIŽ a da sami moramo krenuti kako bi nam ON pomogao dalje, jer ON da ON ima vremena za svakoga od nas pet minuta ali mi ne znamo kada je naših pet minuta i moramo razgovarati s NJIM i kada nam krene dobro a ja se pitam kada će konačno krenuti meni.

"ON je tu pored tebe, vidite, čujete, čuvate, ON te sve razumije samo moraš biti strpljiva i moraš voljeti sebe, moraš voljeti tugu i sreću jer ON zna koliko si jaka. Kada bi negdje na zidu vidjela nekoliko križeva (drugih života) shvatila bi da je tvoj križ laganiji od onog pored tebe.
Znam da me sada ne shvaćaš jer si mlada ali sa godinama ćeš shvatiti da jedino ON može pomoći samo s NJIM trebaš razgovarati srcem".

Da ON pomaže svjesna sam toga ali ja već godinama, danima, razgovaram sa ANĐELIMA i sretna sam što postoje jer ANĐELI mi pomažu koliko mogu.

<< Arhiva >>