bez naslova

26.04.2021.

U posljednjih godinu dana jedini kontakt sa ljudima mi je ovaj blog jer ne izlazim nigdje, te jedino ovako virtualno preko neta čitajući tekstove imam kontakt sa ljudima koji su mi dragi, većina njih koje čitam ništa ne komentiraju jer nemaju vremena pisati ništa nekome tko im nije sjeo na prvu i tko se nije njima priklonio.
Svakodnevno nalazim nekulturne komentare prema sebi i prema osobama koje su meni od prvog dana ovdje posebne samo zato što se svakodnevno ne zahvaljujem što mi je prije nekoliko godina pomogao sa 50 eura i nije mi ih teško pobrisati jer često svratim na blog tokom dana kako bih pročitala divne tekstove dragih ljudi a ima ih i bilo ih je dosta.
Pitam se ima li smisla trpiti uvrijede od osobe koja ne trpi nikoga osim sebe, koja misli da mi je poklonivši mi 50 eura omogućio da moj sin i ja kupimo vilu koju samo sanjam i sretna sam što uopće imamo krov nad glavom, a tražio me da mu onda pošaljem maloljetnog sina kako moj sin njega seksualno zadovoljavao a za to će mu biti plaćeno i tim novcem bi meni moj sin pomagao (postoji mail).
Te njegove komentare jednostavno ću brisati jer imam vremena svratiti na blog cijeli dan a nadam se da ću uskoro saznati što mogu učiniti po zakonu jer ja nikada nisam niti ću kriti da živim i imam potrebno zbog pomoći ljudi a on je to u nekoliko svojih komentara kod mene i kod drugih postavio ali na dosta bezobrazan način.
Pitam se ima li smisla trpiti uvrede nekoga tko je bolestan i koji će naći način da me vrijeđa a ovo mi je u posljednjih godinu dana jedini kontakt sa ljudima jer ne izlazim van.

<< Arhiva >>