NEPOZNATOJ STARICI

29.02.2020.

Zahvaljujući njemu ponovno volim, ponovno sam upoznala sreću, ponovno se smijem, pjevam i ništa mi teško nije. zahvaljujući njemu mogu stati nasred trga i glasno viknuti VOLIM GA neka svi znaju da pripadam njemu, da njemu jer on je taj kojeg sam čekala o kojem si mi ti govorila. On je taj kojeg ću voljeti cijeli život, a koliko ga želim morat će saznati sam kada on to poželi.
Hvala ti za moju istinu, hvala ti za njega zbog kojeg bih napravila sve jer on je moja sudbina koju sam godinama čekala i dočekala, hvala mu što postoji.
Sjećam se gledala si u očima i pričala mi sve što znaš jer gledala si u očima dušu hvala ti nepoznata starice što si mi pokazala moj životni put, što si mi rekla da ću ga sresti i da će ljubav biti jaka, obostrana i zajedno ćemo uživati u sreći i ljubavi koju smo oboje dugo tražili, koliko ga želim morati će saznati sam.

s poštovanjem Andrea

<< Arhiva >>