mojoj majci

28.02.2020.

Molim te majko moja anđele moj pomozi mu da ozdravi, da mu bude bolje jer kako je njemu teško ležati pod visokom temperaturom tako je meni teško jer nisam u njegovoj blizini. da mu pomognem i olakšam virozne dane,
Znam da znaš koliko mi nedostaje njegov zagrljaj, glas i blizina, da ti majko moja znaš sve, Zato te molim pomozi mu ti da ozdravi kada mu ne mogu pomoći ja jer moj lavić misli da sve može sam.
Volim ga, a tvoj unuk ga obožava znaš i sama da smo sretni pored njega zato te majko molim pomozi mom laviću da ozdravi jer jedino tako možemo biti zajedno. Ti jedina osjećaš koliko me duša boli što mu ja pomoći ne mogu, pomozi mu da mu temperatura spadne da bude veseliji, da može doći k meni jer treba mi njegov zagrljaj, treba mi on.
POMOZI MU MAJKO MOJA TI KADA MU NE MOGU POMOĆI JA




Hvala ti majko, tvoja kćer

<< Arhiva >>