mom lavu

26.02.2020.

Znam da su lavovi samostalni i borbeni, ali jednom kada im se u život pojavi netko moraju shvatiti da će ta druga strana napraviti sve da njezinom laviću bude lakše ići dalje i da ništa više ne mora raditi sam jer pojavio se netko tko mu je dao cijelog sebe i zajedno s njim diše, ide putem koji im je određen jer zaslužili su biti sretni nakon toliko godina patnji i traženja.
Svjesna sam da ti nije lako ležati i biti besposlen jer voliš raditi ali viroza svakoga veže za krevet pa tako je i tebe i to moramo izdržati zajedno. Nije jednostavno biti u zatvorenom prostoru kada na to nisi naučen, znam da si bezvoljan ali ja sam mislima uz tebe i želim te bar malo te oraspoložim a ti mi to trebaš dozvoliti jer jedino će tako tebi biti lakše provesti vrijeme u krevetu a meni jer nismo fizički zajedno zbog viroze koja će nadam se uskoro proći.


Sretna sam kada sam mislima pored tebe jer dok spavaš mogu slušati otkucaje tvog srca, mogu biti pored tebe znajući da me osjećaš, ja sam pored tebe a ti me sanjaš.


Tvoja A

<< Arhiva >>