NEPOZNATOJ STARICI

24.02.2020.

Znam da nisi više živa jer kada sam te srela imala si dosta godina, sada si anđeo koji me prati i čuva kao svi moji anđeli. Ovim putem pišući želim ti zahvaliti što si mi rekla moj životni put jer srela sam osobu o kojoj si mi pričala i sretna sam, da sretna sam jer sam ponovno pronašla ljubav, ponovno zavoljela život. sretna sam jer smo on i ja sretni zajedno.
Zahvalna sam ti što nisi odustala pričati kada sam to tražila jer znala si da je on stvoren za mene, a ja za njega. Tada to nisam razumjela ali sada razumijem svaku tvoju izgovorenu riječ koju pamtim godinama jer on da on je tu za mene, a ja sam tu za njega i našoj sreći nema kraja.
Ponovno iskreno volim, ponovno volim sebe, ponovno volim život i hvala ti nepoznata starice što si mi ga poslala na sudbinsku stazu jer on i ja smo jedno, Davno smo upisani jedno drugom ali je trebalo vremena da se nađemo i našli smo se kada su nam se putevi spojili.




s poštovanjem tebi nepoznata starice i hvala ti za izrečenu istinu jednom davno.


ANDREA

<< Arhiva >>