Nepoznata starica

17.02.2020.

Jednog dana jedna starija žena rekla mi je da ću dugo godina tražiti sreću koja je otišla od mene zato što ju je netko uzeo k sebi.
Bit ćeš tužna, živjet ćeš s boli u duši ali znaj da će se pojaviti netko tko će ti sve pružiti, tko će ti sve izgubljeno vratiti i bit ćeš sretnija no što si bila kada je tvoja sreća otišla s drugom osobom.
Ta osoba stvorena je za tebe i nikada baš nikada pored njega nećeš osjetiti tugu biti bol. Imaj snage izdržati jer sve izgubljeno će ti se vratiti s njim. On će te voljeti srcem i dušom. jedno drugom bit ćete sve.
Godine će proći, sresti ćete se i nikada vas nitko razdvojiti neće, jedno za drugo vi ste stvoreni.


Nisam je pitala koliko dugo ću to čekati jer onda, da onda sve njezine riječi bile su mi čudne, ali kako su godine prolazile sve rečeno s njene strane se događalo i shvaćam da mi je ta nepoznata starica govorila istinu jer sve izrečeno s njene strane mi se dogodilo.


Sada sam sretna. sada sam to ja jer sam s osobom koja sudbinom dana.

<< Arhiva >>