dobar mi tek

30.09.2019.

Oznake: moj max

ovo je moje mišljenje

28.09.2019.

U stvarnom i u virtualnom životu postoje osobe koje se "hrane" da naprave kavgu misleći da njihov IQ je veći od ostalih u bilo kojoj skupini osoba /stvarnih ili virtualnih/ jer ako je u te dvije skupine normalna iskrena komunikacija ta iskrenost osobi koja misli da je njegov IQ iznad prosjeka drugih jednostavno smeta iako on sve skriva sam i od sebe a ne od drugih oko sebe.
Naravno da postoje osobe koje ne znaju sakriti svoju istinu niti od sebe, niti od drugih ali to je njihova karma ali zbog svoje istine su često napadnuti od strane osoba koje smatraju da je njihov IQ kvalitetniji i da se samo njima svi moraju diviti jer njihov mozak je iznad prosjeka drugih.
Svatko od nas je inteligentan i ničiju inteligenciju ne treba podcijeniti a o iskrenosti i lažima dalo bi se napisati i dvadesetak stranica samo taj tekst nitko ne bi pročitao do kraja jer bi se bojao da u tom tekstu prepoznaje sebe sa svojim IQ-om za kojeg misli da je veći od ostalih.

novi imiđ

27.09.2019.


Oznake: moj kiki i ja

Igram se

25.09.2019.

dojadilo mi slušati vijesti

zašto ne odgovara?

23.09.2019.

Oznake: jurica

Moje mišljenje

22.09.2019.

Nikada mi nije bilo jasno "iz kojih razloga postoji provociranje drugih osoba, prepucavanja". Znam da to postoji u stvarnom životu pa tako isto postoji i na društvenim mrežama jednostavnim jezikom rečeno ili ti napisano da nema toga svugdje život bi nam bio monoton.
Mi sami biramo osobe s kojima se želimo družiti, s kojima želimo komunicirati u stvarnom životu i na društvenim mrežama, kod pojedinaca pročitamo njihov tekst ali ne ostavimo komentar jer smo svjesni da nismo interesantni osobi čiji smo tekst pročitali iz prostog razloga što nismo dorasli njegovom ili njezinom mentalnom sklopu jer možda je naš mentalni sklop slabiji od njegovog ili njezinog.
Društvene mreže postoje da bi se upoznavali, da bi se družili na daljinu, da bi putem napisanog ili pročitanog teksta upoznali svoje unutarnje ja ili neku drugu osobu i moramo biti svjesni da se nikada nećemo i ne možemo dopasti svima jer mi smo mi, a oni su oni ma koliko god mi njima nismo dragi čitamo njihov tekst bez komentara.

istina

21.09.2019.

Šolja broj 5

Ti se nikada ne zadovoljavaš sitnicama. Kao kada si išla u školu, nemaš potrebu da budeš najbolja, ali svakako imaš potrebu da te ljudi vole. I u tome si dobra, to je rešenje koje uvek pronađeš, jer mnogi u tvojoj blizini smatraju da si nezamenjiva osoba u mnogim sferama njihovog života. Tvoja mana je što se za tebe ne može reći da nisi komplikovana osoba. Verovatno zato što primijetiš svaki detalj i što želiš da sve bude na svom mestu. Voliš pravednost i raspored, poštuješ pravila i užasno se nerviraš kada nešto bude onako kako nisi očekivala.

Tvoj talenat: Moć čitanja misli. Da, ma koliko ti ovo delovalo čudno, tvoja intuiciija je užasno jaka. Tebe niko ne može da slaže, jer imaš sposobnost da razlikuješ laž od istine. Ljudi i ne slute koliko si pametna i često pokušavaju da te prevare, ali tvoja snaga je upravo u tome što si psihiški jača od većine ljudi koje poznaješ.



https://bit.ly/2kSR1VT

počeli radovi

20.09.2019.

Moja prijateljica će imati najljepšu kuću u selu

PIZZA

19.09.2019.

Moramo biti


Znam i svjesna sam da moramo paziti da ne uništimo planet na kojem živimo, te moramo razvrstavati otpad i reciklirati ali gdje i kako pitam se jer ove kante za bio otpad prepuštaju, vrećice pucaju nakon stavljenih dvadeset dekagrama otpada, crvi i muhe u bio kanti imaju dvoboj a mi, da mi plaćat ćemo kazne ako nas slučajno ulove da nismo pravilno razvrstali otpad.
Ako sam dobro čula, a nadam se da jesam te kante će se mijenjati i prati dva puta u godini dana i od tada razmišljam kako ćemo crvi i muha ispred kućnih pragova imati za izvoz ali kome ih izvoziti još uvijek nismo odlučili, ali bitno da je odlučeno visokim računima kažnjavati sve one koji su ekološki osviješteni usprkos ne kvaliteti kanti i vrećica za odvajanje otpada.
Moramo čuvati planet od zagađivanja ali moramo čuvati sebe i djecu od zaraza a s ovako propusnim vrećicama i kantama niti čuvamo okoliš niti sebe ni budući naraštaj.

TI

18.09.2019.

Znaš da sam tu za tebe, zbog tebe kada ti je potreban prijatelj, kada ti je potreban iskreni razgovor i topli prijateljski zagrljaj. Da, tu sam u tvojoj blizini za tebe, zbog tebe jer ti i ja jedno drugo razumijemo iskreno i bez riječi samo pogledom jer poznajemo jedno drugo onako kako nas nitko ne poznaje. Ti si taj koji me vodi ispravnim putem, a kada je tebi teško tu sam za tebe, zbog tebe.

Gledaj propušteno

17.09.2019.

Sretna sam što postoji naslovnica nove tv i što mogu tako gledati propuštene serije ali gledajući jednu seriju n taj način moram priznati skrušeno da mi nije zanimljiva jer toliko negativnih likova stvara tu seriju za mene negativnom mada sam svjesna da i takav negativni sadržaj privlači i povećava gledanost jer se gledatelj nada da će nekoliko negativnih likova promijeniti karakter što je malo vjerojatno.
Glumačka ekipa je ta koja mami gledanje serije ali ako je gledaš konstantno /poput mene/ tada primijetiš da pojedini glumci nisu za tu glumačku rolu ali ti kao gledaoc ne raspoređuješ uloge nego gledaš ili ne gledaš propušteno.

vratolomije

14.09.2019.

Pisat ću što hoću

13.09.2019.

Prije svega da se zahvalim na lijepim željama povodom rođendana.
...a sada ovako jer Moslavac misli da ću dati tu broj mobitela, konfekcijski broj, broj cipela i OIB... ne mora se bojati jer te podatke samo dajem tamo gdje treba a broj mog mobitela imaju neki blogeri koji su meni posebni, neke čak i susrećem kada sam u centru grada (nisam već neko vrijeme) a to se tiče objave rođendana znam da nisam jedina koja na blog postavi čestitku sama sebi povodom divnog dana u godini jer to je dan kada uživam onako kako volim pa čak i na sebe stavim šminku (to mi nije svakodnevni običaj).
Pisat ću onako kako želim, pisat ću ono što želim jer tako upoznajem sebe sa svojim manama i vrlinama.

Sretan mi rođendan

10.09.2019.

Pokušavam pjevati

09.09.2019.

nemam

08.09.2019.

Već sat vremena se vrzmam po stanu u kolicima i tražim nešto što mi treba a ne mogu se sjetiti gdje sam ostavila uvijek napravim dar mar ali onda imam i generalku i tako mi nije dosadna nedjelja. Trebala bih izaći malo van stana a nemam volje kao što nemam snage sada složiti razbacane stvari. Danas sam lijena i umorna od lijenosti.

Razgovor sa samim sobom

05.09.2019.

baš me zabavlja


dobro jutro - good morning


Dobro jutro tebi tugo jer nisi pored mene bila neko vrijeme, dobro jutro i sreći koja nikako da pokuca na moja vrata, dobro jutro divni moj živote jer si lijep iako mi je tuga ponovno prijateljica koja ode pa se vrati i bude pored mene da nisam sama.
Živote moj u tebi ima toliko gorčine a i slatkoće da sada moram podijeliti s tobom prijateljicu tugu jer sreća neće pokucati na moja vrata bar ne zadugo.






Interesira me baš... vaše mišljenje

04.09.2019.

čitam jučer jedan naslov na naslovnoj strani i čudim se ko puran glisti te jednostavno ne mogu vjerovati da su komentari mjerilo čitanosti teksta koji bloger napiše u svom editoru i objavi, Da, jesu komentari su dio preko kojeg saznaješ mišljenje drugih o svom objavljenom tekstu i bitni su za komunikaciju ali da su mjerilo za čitanost u to baš nisam sigurna ili možda griješim.
Po mom mišljenju tekst na blogu ili bilo gdje drugdje mora biti zanimljivo sažet da bi se ga pročitalo a zatim komentiralo ako osoba koja ga je pročitala ima potrebu napisati svoje mišljenje o pročitanom tekstu jer svatko od nas bira čitati što mu se dopada a ne mora na to pročitano ostaviti komentar ili ostavi pa očekuje da će taj komentirati i njegov objavljeni tekst.
Komentari su po meni dio komunikacije i nisu mjerilo čitanosti teksta,

Radne akcije

03.09.2019.

blizu Kupe napunile su mi baterije i orna sam za farbanje jer sam se toliko izvježbala sa šmorglom i pemzlom kasnije da mi to sada kada sjedim doma uz laptop nedostaje.
Znam da se sada neki pitaju "kako li je farbala sjedeći u invalidskim kolicima?" ali da ja sam to napravila vrlo precizno jer ograda nije visoka i sve mi je bilo na dohvat ruku.
Još uvijek sam orna za farbanje pa s toga molim da mi date da vama farbam ono što vi ne stignete ofarbati.

Krenuli radovi kod prijateljice

02.09.2019.

pa ja nisam htjela biti nezaposlena te sam dobila ovo uz pripadajući alat

Ručak u prirodi

01.09.2019.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>