Posebna ugoda

22.03.2019.

Prvo moram priznati da sam se dobro nasmijala nakon dugog vremena kada sam pročitala tekst meni simpatične blogerice ali i svjesna sam da su bolovi u kičmi nesnosna bol te da samo dobra masaža kod takvih bolova pomaže a isto takva masaža bi sada meni dobro došla zbog luđačkih bolova u mojoj desnoj nozi toliko mišić boli da imam osjećaj kao da mi netko u mišić noževe zabija i zatim okreće noževe u svim smjerovima a ja se tome ne mogu oduprijeti. Ni samostalno masiranje ne pomaže da ublažim bol iako imam jaki stisak ruke i odmah pronađem mjesto boli.
Masaža je poželjna i korisna ako imaš pravog masera pored sebe ako si dobro izmasiran tada svi nesnosni bolovi nestanu a nakon dobre masaže i masera osjećaš neopisivu ugodu cijelim tijelom koje će vapiti da te netko za nekoliko dana ponovno izmasira.

ps. ovo je ujedno i moj komentar simpatičnoj mi blogerici

<< Arhiva >>