Piši mi

11.10.2018.

Voljela bih da mi odlučiš napisati par redaka u kojima će biti napisana istina ali to se neće dogoditi, to je samo moja želja kao i ostale /neostvariva/ iako znam da me nisi zaboravio znam da mi se nećeš javiti ali nadam se a nadu mi ne možeš oduzeti kao što si mi oduzeo sreću jer dala sam ti sve i tek kasnije shvatila da te nisam smjela voljeti ali sada je kasno jer teško je prestati voljeti te nakon toliko godina, a svjesni smo i ti i ja da ljubav zaslužio nisi.
Nadam se pismu i tvojim riječima jer nazvati me nećeš jer ne smiješ, ali napisati u par redaka istinu nikome teško nije pa ne bi trebalo biti ni tebi jer dala sam ti ono najvrednije, dala sam ti sreću svoju a patnja je sa mnom i uz mene, dok noćima izgovaram tvoje ime, i očekujem da ću te čuti, da ćeš me zagrliti.

<< Arhiva >>