za li tko formulu?

25.09.2018.

Ja se danas osjećam kao da za dva dana idem pred vod za streljanje jer iako bi trebalo biti zadnje ročište imam predosjećaj da će se taj predmet još odužiti a tako je jednostavan predmet da ne može biti jednostavniji i sigurna sam da na jedno pitanje koje sam na prošlom ročištu postavila odgovor nisam dobila niti ću dobiti. Možda mi netko od vas odgovori

PITANJE: kako se s 18 tisuća DM može otkupiti stan za tu cijenu, uzdržavati majku koja nikada nigdje radila nije, obnoviti vikendicu spaljenu za vrijeme rata? Da, sve je to maćeha napravila sa svojih 18 tisuća DM.

Ako netko može ovo matematički riješiti neka mi napiše u komentaru jer bih voljela sa samo tristotinjak kuna napraviti nešto slično što je maćeha napravila sa sumom od 18 tisuća DM.

<< Arhiva >>