"Posao"

24.09.2018.

S obzirom na to da sam doma već desetak dana uzastopno kako bih mogla dobivenu terapiju redovno uzimati dane i večeri provodim gledajući omiljene serije na netu i ni jedna mi nije dosadna tako da tijekom dana pogledam cijelu sezonu. Nisam se ni nadala da bi netko mogao da dođe k meni ali iznenadio me je danas svojim dolaskom netko kome se ni u snu ne bih nadala da svrati k meni.
- Navratio sam kod tebe jer znam da voliš slušati osobu koja se nađe pored tebe, tražio sam te u gradu pa su mi u tvom kafiću rekli da si sigurno doma jer imaš problema s nogom i zato sam došao danas k tebi jer jedino s tobom mogu otvoreno razgovarati. Znam da znaš što radim da bih živio i da to nije lijep i ugodan posao ali zaradi se jer ako ti netko plati onda znaš da si napravio sve što je od tebe ta osoba očekivala.
- Zašto mi to pričaš? Mene ne interesiraš ni ti niti tvoj način zarade i mislim da si fulao adresu jer nisam voljna slušati sebe a kamoli nekog drugog, tako si odabrao živjeti i ako ti to odgovara tko sam ja da ti nešto sugeriram. Ako hoćeš popiti kavu skuhat ću ali molim te šuti jer šutnja je zlato.
- Znam kriv sam ali takav sam a ona plača a ja dobro živim ali počeo sam se gaditi sam sebi jer nemam više volje živjeti tako došao sam k tebi da mi daš savjet jer nisi glupa i znaš sve iako sam se nadao da nikada saznati nećeš.
- Ja ti savjet ne mogu dati nisi malo dijete nego si muškarac u godinama i imaš mozak pa sam odluči kako ćeš dalje ja sam samo tu da slušam tvoje bljuvotine jer to mi se gadi, da ti skuham kavu i da ti kažem "o svemu u našem životu odlučujemo sami,"

<< Arhiva >>