treba uživati

30.06.2018.

Uzdaj se u se i u svoje kljuse, pomogni si sam jer ti drugi nitko pomoći neće, kreni od nule i stvorit ćeš nešto, nikada nemoj tražiti kruha preko pogače, raduj se svakom novom danu jer on je dar.

Da, moja baka je bila potpuno u pravu kada mi je kao djetetu to govorila iako ja tada te njene riječi nisam htjela razumjeti s obzirom na to da sam tada imala sve što mi je za moju dob bilo potrebno, a najviše me veselilo to što sam sretna jer kada završim škole radit ću, imat ću sve što mi treba, putovat ću, uživat ću. Ali sve to o čemu sam razmišljala ništa se nije ostvarilo jer dogodilo se to što se dogodilo i sada se samo radujem svakom novom danu jer to je jedino što mogu i što mi je ostalo ponuđeno u životu koji živim jer volim svoj život iako ima toliko provalija taj život je moj i ne mogu ga mijenjati.
Iskreno sam voljela samo jednom jer odlučila sam nakon svega da nikada nikome neću pokazati da znam voljeti, jer ne želim nikome pa ni sebi ponovno priuštiti bol koja nikako da prestane iako se godinama trudiš.
Sada tek znam da sam se nakon svega trebala ponašati kao bivši muž moje prijateljice jer on nema osjećaja za nikoga osim samo za sebe i on uživa kako mu drago bez obzira na to što je svojoj bivšoj ženi nanio neopisivu bol, dao joj je sve što treba, dao joj je slobodu a on i dalje živi onako kako voli, odlazi, dolazi i uživa život.

<< Arhiva >>