zadovoljna sam

16.06.2018.

Upitah jučer jednog blogera /koji zanimljivo piše svojim narječjem/ kako da mi tekst bude čitaniji i dobih od njega zanimljiv odgovor, ali ja ne znam sve te zavrzlame /tko koga, tko s kim i kako/ pa sam shvatila da mi je dovoljno pratilaca mog pisanja jer i taj mali krug iskrenih mene raduje.
Možda bih bila čitanija kada bih stavljala recepte ali ja/ nisam ni vrsni kuhar ni slastičar/, možda bih trebala napisati knjigu pod nazivom /moje gluposti/ objaviti tada promociju, možda bih se trebala baviti modom i modnim dodacima, ali ja samo volim trenirke, tajce i velike široke majice / o modi i modnim dodacima ne znam ništa/
Nešto bih morala promijeniti ali ne znam što i zato ću ostati svoja i uživati u pisanoj riječi onako kako znam te biti zadovoljna s ovim brojem pratilaca svog bloga koji imam.
Hvala svima koji pratite moj blog, hvala svima koji ostavljaju iskreni komentar ja sam ja i ostat ću ja ne očekujući ni ništa više ni ništa manje.

<< Arhiva >>