odgovor na jučerašnji komentar

12.06.2018.

Da, moj otac se davnih osamdesetih godina na ostavinskoj raspravi odrekao majčinog djela u moju korist ja sam tada bila malodobna i to piše na riješenu o nasljeđivanju a on to godinama nije mijenjao usprkos tome što je samo nekoliko mjeseci iza doveo drugu ženu koja me je morala trpjeti jer sam išla u školu pa dobivala stipendiju i mirovinu ode majke te su ta sredstva zajedno koristili a ja da bih imala džeparac morala sam početi raditi, radila sam i išla u školu jer primanja koja sam primala koristili su za hranu i režijske troškove a svoja primanja su čuvali za svoj luksuz.
Po svim uredno dostavljenim kopijama u spis predmeta ja sam dobila pravomoćno rješenje u cijelosti a maćeha pravo žalbe naravno s opaskom da mora dokazima opovrgnuti pravomoćno rješenje. Iako sam vlasnik polovice već po zakonu ona mi ne dozvoljava pristup jer smatra da je to što je moj otac stekao s mojom majkom davnih sedamdesetih njezina bračno stečena imovina što naravno nema nikakvog smisla jer u spisu stoje dokumenti koji pokazuju istinitost svih mojih navoda.
Sada čekam ročište suočenja s njom i naravno tražim dokaze s njene strane jer ja sve dokaze imam crno na bijelo i oni se nalaze i u spisu predmeta.

Ne, meni ne treba sve davala sam joj polovicu i više no što zakonski može dobiti ali ona neće ona hoće sve iako zna da je ušla u već postojeće pa čak i spavala u krevetu koji je moj otac kupio zajedno sa zakonitom suprugom davnih osamdesetih, ni jedne se stvari mamine nije riješio dugi niz godina osim mene jer sam se devedesetih udala iz inata ali ne ocu nego je taj inat druga priča koja ne bih voljela da se bilo kome dogodi.

Pitaš se sigurno kakve je medicinske dokumente iskoristio kod otkupa? Doživjela sam saobraćajnu nesreću i ostala osoba s trajnim invaliditetom a te dokumente nisam ponijela sa sobom kada sam se selila iz stana jer sam ga svakodnevno podsjećala na ženu koju je volio a umrla je i pored druge nije mogao imati kopiju voljene žene.

link teksta na kojem se nalazi komentar kojem ovako današnjim postom dajem odgovor https://blog.dnevnik.hr/andrea-bosak/2018/06/1632145737/iscrpljuje-me.html

<< Arhiva >>