moje mišljenje

09.06.2018.

Svakom ispisanom riječi i rečenicom ako malo bolje razmislite pišući blog pokazujete sebe i svoje vanjsko i unutarnje ja. Svi smo mi samo ljudi koji vole pisati i pismeno se izraziti onako kako mu misli diktiraju. Vrijeđanje i ponižavanje bilo koga s mojeg gledišta nije normalno jer svi mi razmišljamo na drugačiji način i trebamo shvatiti da provokacije postoje ali baš da se nekoga vrijeđa zato što ima drugačije mišljenje od nekoga to nije normalno. Svi smo mi samo željni pisane komunikacije i druženja ako je to ikako moguće jer kultura izražavanja mora biti prva s obzirom na to da ne znamo tko sve prati naše pisanje.
Ako i imamo pravopisnih grešaka to ne znači da smo nepismeni, ako i mislimo drugačije i imamo drugačiji stav na neku temu koja je vezana uz nešto što pojedincu smeta nismo zaslužili verbalni napad jer to je ipak naše mišljenje određene teme koju smo napisali ili pročitali.
Ovdje ima toliko različitosti i svatko bira ono što mu odgovara čitati a provokatori su ti koji će pokušavati da nas uvrijede i nisu svjesni da svojim provokacijama samo pokazuju kakve su osobe uistinu.
Izdržat ću napade pojedinaca na ovaj moj tekst jer iznijela sam svoje mišljenje koje se sigurno kosi s mišljenjem pojedinaca.

<< Arhiva >>