ne, neću

10.08.2017.

Mijenjati se neću i ne želim jer ja sam ja i ostat ću ja. Pisat ću i komunicirati onako kako volim, na vrijeđanja neću vrijeđati nego ću iznijeti svoje mišljenje i od tog mišljenja neću odstupiti ma koliko to netko želio.
Svi mi imamo nešto, neki to stavljaju pod tepih i samo se gomila (to je njihovo pravo) a neki podjele s drugima jer znaju da će možda nekome to pomoći da drugačije krene kroz stramputicu života jer život je lijep ali okrutan (tako je uvijek govorio moj bivši stanodavac pokoj njegovoj duši).
Nije sve u životu šareno niti će ikada biti, nisu svi sposobni biti ni magistri ni liječnici, niti se mogu bogato udati ili bilo što drugo, jednostavno je životni put takav kakav je i izgradiš se tijekom života onako kako se izgradiš, neki se mijenjaju jer moraju, a neki ostaju isti kakvi su bili iako ih pokušavaju mijenjati.

Ja sam ja i neću se mijenjati, ako mi se kuka kukat ću, ako mi se pjeva pjevat ću, ali nikada neću dozvoliti da me se napada zato što to nekome podiže ego.

<< Arhiva >>