poruka napisana 1. 7. 2016.

30.07.2017.

Ovu poruku sam primila od ....

Najdraža i voljena, ne seko, nego ženo, zavolio sam te i priznajem ti volim te ali nemam hrabrosti ti reći to, da Dea neizmjerno sam te zavolio i vjerovala ili ne svakodnevno si mi u mislima, hmm tvoj D, hvala ti na brizi za mene ali si pretjerala s onih 2,6% alkohola jer imao sam samo 0,01%. Nisam tužan, to samo moje srce plaće od radosti
Mi se znamo već dugo vremena I od prvog trenutka smo se zavoljeli. Koja sam ja budala, ljubav mi se pruža a ja jedem g, Ne Dea Ti si moja ljubav koju sam iznevjerio. Umrijet ću u saznanju da si me voljela i da sam te volio, Dea oprosti mi na tome. Oprosti mi što sam te volio.
I što te volim


to je samo jedan dio poruke i sada mi možeš napisati što želiš ali vidljivo je da ni on mene nije zaboravio, a ja imam dobar razlog da ga ne zaboravljam.