Komentar jednoj blogerici

16.07.2017.

Moram ti priznati da sam pročitala sve tvoje postove koje si ispisala do sada i jako mi je interesantna tvoja priča koja je nadam se takva kakva je jer je tvoja. Sigurna sam da nećeš pročitati moj tekst ali moj komentar tebi bit će i moj post jer si mi dala temu za pisanje čitajući tvoje ispisane tekstove.
Koliko sam shvatila danas imaš 33 godine i ovo je priča iz tvoje prošlosti, te je i "gospodin savršeni" isto a možda se i varam. Znam da to pišeš zbog sebe (možda se ponovno varam) ipak je to dio tvoje prošlosti. Imaš samo 33 i zgodna si, sigurno se baviš poslom koji voliš, vjerojatno je danas "gospodin savršeni" dio tvog života ili se varam, a mislim da se varam, da si tada našla osobu koja ti je u vrijeme odrastanja pružila sve, te sada imaš život bez "gospodina savršenog" i sama sebe ispituješ dali si ti negdje pogriješila kada si ga nakon određenog vremena izgubila. (ako si ga izgubila). Ako ti pomaže da sagledaš sve piši o "gospodinu savršenom" ali moraš isto tako znati da ćeš dobiti kritike od nekih koji će čitati tvoj tekst, jer pisati o oženjenom još tome savršenom gospodinu nije poželjno to će ti napisati kritičari a ja ti ovo pišem iz vlastitog iskustva jer i ja sam davno imala "gospodina savršenog" naravno oženjenog i on je i dalje za mene savršen ali izbjegavam pisati o "gospodinu savršenom" da ne bih morala u komentarima čitati kritike na račun svoje prošlosti. Ovdje naime ima osoba koje saznaju sve pa tako će na svoj način saznati i njegovo ime i prezime koje ti naravno nigdje navela nisi pa ako je "gospodin savršeni" u braku bilo sretnom ili nesretnom ti ćeš biti ta koja će zbog svoje iskrenosti biti kritizirana.
Piši dalje ako ti je tako lakše ali izostavi neke detalje jer ti detalji su samo tvoji i tog "gospodina savršenog".

Ponovit ću ti još jednom i ja sam imala "gospodina savršenog" i još uvijek je u mojim mislima i iz mojih misli nikada moj "gospodin savršeni" neće izaći iako imam neku drugu životnu stazu isto kao što ima moj "gospodin savršeni".

<< Arhiva >>