netko će razumjeti - drugi dio

25.09.2015.

Sofija se primila čišćenja kafića jer nije još bilo ni jednog gosta pa si je na taj način kratila vrijeme i htjela se razbuditi. Sva žestoka pića iz Sanjine smjene stavila je u kartonsku kutiju koju će dati gazdi da baci jer pića pomiješana sa vodom nije željela nuditi ni jednom gostu.
- Dobar dan kolačiću. Trebaš li pomoć?
- Dan Ivane, samo sekundu molim vas sada ću ja, evo poslužite se tačkrlama dok ja ovo spremim u skladište jer danas popisujem robu koju treba naručiti.
- Donesi mi onda pivo iz gajbe jer me od točene boli grlo, malo je hladna.
- Evo stižu dvije jer znam da će doći jedan deda da s vama pije pivicu samo ću njegovu otvoriti kada stigne. Uh, moram oprati čaše, mojoj kolegici čini mi se nije dobro.
Dok je prala čaše pogledala je gosta sa smiješkom, znala je da u kafić neće doći samo deda nego i nekoliko Ivanovih prijatelja koji su si u kafiću kratili vrijeme s obzirom da se sa djevojkama nalaze predvečer. Nakon dvadesetak minuta svi su bili za šankom i uvijek su se iznova divili njenoj spretnosti posluživanja naručenih pića.
Stigao je i Mate, na licu mu se da je ljut, kroz zube je pozdravio društvo u kafiću, te Sofiji predao dvije kuverte.
- U jednoj kuverti su joj dokumenti, u drugoj plača pa joj to predaj molim te a ja ću doći kasnije po narudžbu i napraviti ćemo obračun, te se dogovoriti za sutra.
- Ajde popite toplu čokoladu sada će ona doći.
- Vidio sam je na klupici i rekao joj da ne ulazi dok ja ne odem jer ne mogu gledati osobu koja vara mene a i goste.
-To je vaše pravo, vi ste vlasnik kafića. Popite čokoladu šefe i ne brinite ja ću joj predati kuverte. Dečki hoćete li još nešto popiti ili mogu prati ove šalice od kave s obzirom da nemam na aparatu ni jednu šalicu. Evo poslužiti ću vam i kikiriki pa grickajte uz pivicu, a dedi tačkrle da kikirikijem ne polomi zube, U kafiću je zavladao smijeh jer svi prisutni su znali da Sonja izbija šalu sa Ivanovim dedom.

da bi vam bilo lakše tekst moje priče nalazi se na ovom linku

https://www.facebook.com/groups/704905509640160/

<< Arhiva >>