netko će razumjeti - drugi dio

22.09.2015.

Kada je napravila omiljene takčrle, Sofija se otuširala, obukla izlizane traperice pripijene uz nogu, traper košulju zavezala u čvor, te na noge obula lagane espadile i krenula na posao noseći u zdjelici dovoljno tačkrla da posluži njima omiljene goste.
Kolegica Sanja radila je obračun svoje smjene i na licu joj se primijetilo da je ljuta sama na sebe te joj je Sofija bez riječi uskočila poslužiti gosta koji je nervozan čeka svoje naručeno piće.
- Stojim tu kao majmun punih deset minuta, a vaša kolegice se bavi sama sa sobom, pravi se blesava a dobro zna koje je moje piće. - Evo stiže mali gorki i deci kisele s ledom, a za ispriku u ime kolegice častim vas i kavom. Sanja molim te sjedni i odmori ja ću napraviti obračun tvoje smjene, evo ti tvoj višak.
- Sofija nije problem u obračunu imala sam okršaj sa Matom jutros jer se pojavio jedan nezadovoljan gost.
- Što to pričaš Sanja, što bi?
- Moram se razdužiti i tražiti posao negdje drugdje jer sam gadno zabrljala. Mato će ti reći kada dođe a doći će uskoro da mi donese moje dokumente.
- Konačno pametan potez od vašeg gazde jer siguran sam da je saznao kako se ponašate sa gostima koji kod vas u smjeni naručuju piće. Izvolite gospodična novac za moje piće i neka vam ostane ostatak zbog vaše ljubaznosti i nadam se da ću vas vidjeti i sutra. Ispod tanjurića od kave ostavio je deset dinara i sa smiješkom izašao.
Sofiji je bilo žao Sanje ali bila je svjesna da joj nikako ne može pomoći kod gazde, a sada ne može pomoći ni sebi jer će morati raditi dvije smjene nekoliko dana dok se ne pojavi nova kolegica.
- Idi Sanja malo prošeći okolo da se smiriš a ja ću kafić srediti na brzinu prije no što Mate dođe.
- Idem sjesti na klupicu tu preko puta, hvala ti Sonja, šteta što nismo sestre, zagrlila ju je i nakon zagrljaja izašla van.
Sonja je otišla u skladište i uzela nove boce žestokih pića jer nije gostima željela točiti žesticu u kojoj je bilo vode, bila je svjesna zašto se gosti žale na njenu kolegicu i pokušala joj je nekoliko puta to objasniti kada je u svojoj smjeni čula razgovor gostiju koji su dolazili i u jednu i u drugu smjenu na piće ali njene riječi Sanja nikada nije slušala zato joj je sada bilo čudno kako ju ona naziva sestrom.

<< Arhiva >>