razgovor prijateljica

12.09.2015.



Obećanje koje je dala zaljubljenoj prijateljici ispunila je isto popodne jer je znala da ako ne ispuni obećanje neće imati mira
- Molim vas da li je M tu u vašoj blizini trebala bih razgovarati s njom na kratko- rekla je kada je čula glas osobe o kojoj je cijelo jutro slušala kao da je neodoljivi princ iz bajke.
-M netko te treba s druge strane telefona dođi u portu i nemoj dugo pričati jer ako naleti šef oboje smo nadrapali.
-To me sigurno zove prijateljica da se dogovorimo za sutrašnji izlazak jer ona obožava plesati u disku a ne ide nikada bez mene, reci joj da nazove za deset minuta jer moram očisti hodnik.
-Gospođice M je rekla.
- Čula sam što je rekla i neka ona nazove mene kada završi s poslom jer ja se sada moram spremiti za posao a ne gledati kazaljke sata i ponovno okretati broj vaše firme gospodine, umalo da zaboravim hvala vam što ćete joj isporučiti moju poruku kada zaklopim slušalicu.
-Ajde pričajte malo sa mnom ionako mi je dosadno tu na porti, skratiti ćete mi vrijeme gospođice a i dočekati tako M da vam se javi.
Pričala bih ja sa vama ali stvarno nemam vremena, ako me ona ne nazove ja ću nazvati nju pa ćete me ponovno čuti. zaklopila je slušalicu.
Spremajući se za posao razmišljala je o ugodnoj boji glasa nepoznatog muškarca i znala da je poseban jer njezina prijateljice ima poseban ukus kod odabira muškaraca s kojima je željela imati intimni odnos i svakog kojeg je tako htjela dobila je pa njenoj prijateljici nije bilo jasno zašto ona mora biti spona između M i tog fatalnog muškarca koji je pored M na poslu.
Nakon petnaestak minuta zazvonio je telefon kod S
- Evo, završila sam s poslom pa ti se javljam jer mi je J rekao da te nazovem, nadam se da nisi zaboravila naš dogovor za subotu poslije posla.
- Ne, nisam zaboravila ali ti dobro znaš da u nedjelju radim cijeli dan i da nisam sigurna da ću ići, ali idi ti i pozovi ovog fatalnog muškarca da ode s tobom i lijepo se provedi, onako kako želiš, ja bi ti samo smetala jer dobro znaš da nisam za upoznavanja. Nadam se da ti sada koljena ne klecaju.
- Daj J, čekaj malo, napisati ću ti broj pa je zovi kasnije samo ne znam dali će ti se javiti jer ide raditi a kasnije uči za ispite jer želi se upisati na fakultet, tako da jedva ima vremena i za mene i to samo kada joj dođem na vrata stana.
- Hej M ode ja jer čujem da je krenuo razgovor između vas dvoje, navrati poslije posla do kafića ako stigneš. - nije bila sigurna dali ju je M čula ali bila je sigurna da će poslije posla navratiti do nje na posao i pričati joj detalje uz sok barem deset minuta. Nadala se da će M uspjeti osvojiti fatalnog muškarca i da više neće morati razgovarati sama sa sobom držeći telefonsku slušalicu kako bi M bila blizu J..

<< Arhiva >>