zanimljivo

28.03.2015.

Kako je zanimljivo kada pojedini blogeri brišu komentar kada ga napišeš, te ga on makne a njihov tekst je interesantan i poučan pa stoga nemaš komentara na ispisani tekst te mu ostaviš tople prijateljske pozdrave. Dotični bloger čije tekstove rado čitaš taj komentar izbriše jer komentar nije vezan za tekst koji je napisao.
Znam da je to pravo svakog blogera, jer komentar je ipak komentar, ali da samo moraš komentirati ispisani tekst mislim da to nije pravilo ili možda jest.

Dosta puta sam dobila komentar ne vezan za tekst i jedino sam i jedino brišem vulgarne komentare a sve druge ostavljam jer znam da koji puta bloger nema komentara na moj glupi tekst ali ipak mi se javi i takav komentar mi je posebno drag jer znam da je tu, da me čita ali nema uvijek nešto napisati jer su mi tekstovi manje više slični.

Ispričavam se blogeru kojem sam jučer ostavila komentar samo zato da zna da ga rado čitam, a on je komentar obrisao samo zato što nisam komentirala njegove divne stihove koje rado čitam, ispričavam se blogeru kojem preko komentara ostavim pusu kada pročitam zanimljiv tekst ali ga ne komentiram jer moj komentar bi možda pokvario njegov zanimljivi tekst.

<< Arhiva >>