bez smisla

11.01.2015.

Toliko toga mi se vrti u zbrkanoj glavi od kada sam ustala iz toplog kreveta ali pokušavam ne gledati sjenu prošlosti ispred sebe jer od te sjene koristi nemam. Sada tek shvaćam da sam od njega mogla dobro naučiti lagati jer lagao je neprestano svaki dan, a koliko znam laže i dan danas i sretna sam što ne laže mene.
Žalosno je što je upropastio nekoliko života i što živi tako kako živi jer sreću koju ima nije zaslužio ni malo.
Žalosno je što mi je jedna osoba vratila gada u misli i što me sjena tog gada ne napušta i što ja tog gada moram a ne mogu zamrziti iz meni poznatog razloga.

I dok čitam omiljenu knjigu ili gledam na netu seriju koje nema na tv osjećam njegovu blizinu i čujem riječi koje mi je izgovorio davno, to je ludo znam ali tako je već dosta dugo vremena jednostavno njegova sjena ne dozvoljava da ga zatvorim na mjesto gdje je bio godinama sve dok ga nije kreten vratio na površinu svojim porukama koje su neke istina, a više su laž jer ta osoba voli ženu od gada a nema muda ni njemu ni njoj to priznati pa mene napada jer jedino tako može priznati svoju grešku.

<< Arhiva >>