VOLIM GRADONAČELNIKA ZAGREBA

22.10.2014.

Poštovana obitelj Milana Bandić
Gospođo Vesna, Ana-Marija, njegova sestra i njegova majka znajte da moje srce kuca za njega i za Vas jer ni Vi ni on to niste zaslužili, Voljela bih da sada mogu biti pored Vas ali mogu Vam samo pisati ove riječi koje ćete možda pročitati.
Znam da je on pošten i radišan, da dušu i srce daje gradu i malim ljudima, da najmanje vremena ima za sebe i Vas ali isto tako znam da mu Vi poput nas malih dajete snagu da izdrži. Hvala Vama, a posebno njegovoj majci koja ga je naučila voljeti obične ljude.
Moliti ću anđele da i Vama i mom gradonačelniku podare snagu jer sada Vam je to najpotrebnije.
S Vama svima u obitelji i s njim Andrea Bosak davno Korbelyi

voljela bih da sada mogu zagrliti dragoga Gradonačelnika i da mu kažem da su anđeli uz njega i njegovu obitelj te da smo svi mi njegova velika obitelj i obrana zajedno sa njegovim braniteljem. Šefe moj u mojim ste molitvama i u mojim mislima Vaša legenda s trga Andrea molim sve da se pridruže zajednici Volim Gradonačelnika Zagreba i ostave najboljem gradonačelniku riječi potpore jer svaka ispisana riječ potpore Gradonačelniku daje snagu da izdrži ovu nepravdu koja mu je nanijeta. Zahvalna sam svima koji su sada molitvama i mislima pored njega. Njegovoj majci, sestri, supruzi i kćeri na ovaj način s obzirom da ne mogu drugačije šaljem svoju snagu i neka znaju da ću uvijek i svugdje biti uz najboljeg gradonačelnika.

PS ta stranica nalazi se na facebooku

Uvijek ću biti uz Milana a nije mi ni kum, ni rođak, niti me je zaposlio
On je za mene živi anđeo i boriti ću se da pravda pobjedi jer ovaj proces je namješten iz straha od gubitka vlasti uopće još nisu svjesni da su ovim potezom i drugim krivim potezima vlas izgubili zadugo
Moj i Vaš gradonačelnik je jedina osoba koja je uljepšala naš i svoj grad (da njegov grad) jer on diše sa svakom travkom, sa svakim kamenom, sa ljudima
Anđeli nebeski podarili mu snagu da izdrži taj teret a ja znam da hoće i može

voli vas ANDREA

<< Arhiva >>