ja magare

29.09.2014.

Nije mi jasno (bedasta sam) pa molim nekoga tko je puno pametniji od mene jer meni je mozak ishlapio da mi objasni kako pojedinci mogu biti toliko zajedljivi i skloni prepucavanju te kritizirati a da ne vide sebe i svoje postupke prema drugima.
Gdje god sam prijavljena na bilo kojoj stranici prijavljena sam s punim imenom i prezimenom jer to sam ja, to je moj identitet iako po pravilima možeš biti prijavljen kako god želiš jer to se zove onako kako se zove i takva su pravila i sve je dozvoljeno osim vrijeđanja.
Ovdje na blogu ima toliko divnih i dragih osoba s kojima se lijepo da komunicirati, ima i zajedljivih i punih sebe ali volim pročitati i njihove tekstove jer iz njih mogu nešto naučiti i vidjeti kakva je osoba uistinu.
Već sam u jednom postu pisala da volim kritike a isto tako volim reći i pisati istinu ma koliko bilo kome ta istina smetala.
Kada bi me uistinu upoznali vidjeli bi da znam razgovarati o mnogim temama a ovo je moj kutak gdje iznosim ono što krijem u duši jer (ponovno ponavljam kao gramofonska ploča) ne bih voljela da netko bilo tko napravi istu ili sličnu grešku mojoj.
Ostat ću takva (svoja) s punim imenom i prezimenom jer znam da za sve što čitate imam i dokaze pasalo to pojedincima ili ne, a s druge strane i ja nemam dlake na jeziku pa ću još dodati ovo

svatko neka gleda svoje prljave tanjure a ne ubadaju nos u tuđi prljavi tanjur jer ih taj tanjur iz njima poznatih razloga užasno smeta i onda radije kopajte po svom prljavom tanjuru jer i u njemu ima dovoljno smeća i istine koju dobro krijete od sebe samih s druge strane kritizirati druge a ne vidjeti sebe i svoje greške te svoj karakter ni malo nije u redu jer takve osobe nitko ne napada a ona napada sve koji bez dlake na jeziku sa sobom i sa drugima dijele dio svoje istine.

sa štovanjem Andrea Bosak (žicarica i osoba koja će cjeli svoj život voljeti muškarca s kojim je bila više nego njegova zakonita žena)

<< Arhiva >>