ostanimo prijatelji

19.09.2014.

Divno je kada se netko raduje kada te vidi i provede s tobom na ugodnom suncu sat vremena iako mu toliko pauza ne traje, ali on želi provesti što više vremena s tobom iako zna da ga voliš kao prijatelja. Divno je kada se smije tvojim glupostima koje pričaš, kada te gleda pogledom punim poštovanja, a još je divnije kada izvadi tvoju omiljenu čokoladu iz džepa a ona se rastopila od topline sunca jer bio je zanesen kada te je ugledao jer nisi bio siguran da ću doći.
Pustila sam te danas da me gledaš, da budeš sretan jer si duša kakvu žena zaslužuje, ali nisam ti mogla reći da ti ne zaslužuješ mene.
Boli me duša gledajući koliko se trudiš da te zavolim iako znaš da to ja ne mogu, ne zato što ne želim, ja prvo moram zavoljeti ponovno sebe pa onda pokušati zavoljeti tebe ali teško je to i zato te molim ostanimo prijatelji jer ne mogu si dozvoliti da ti nanesem bol, postoji osoba koja zaslužuje tvoju ljubav više od mene i budi s njom jer ja te nikada neću moći voljeti onako kako zaslužuješ.

<< Arhiva >>