znam da moram

14.09.2014.

Moram skupiti snage i skinuti okove sa sebe, skinuti kletvu koja me za njega veže godinama, jer moram osjetiti normalnu ljubav, moram prestati sanjati, i razgovarati sa sjenom svoje prošlosti. Moram ga zamrziti ali ne znam kako koliko god se trudim nikako ga zamrziti ne mogu.
Zvijezde su mi ga podarila davno i jedino one mogu prekinuti tu nit ljubavi moje prema njemu jer one znaju zašto smo toliko dugo povezani a nismo jedno uz drugo osim u mojim snovima, a ja više ne spavam ne zato što se snova bojim nego zato što nemam više snage osjećati njegov nevidljiv dodir pored sebe, ne mogu više čekati jutra igrajući se igrice, čitajući omiljene knjige , ja moram spavati, ja moram naučiti voljeti, jer samo želim a želja nikada neće biti ispunjena zbog onog koji me okovima veže za sebe i zato molim zvijezde da prekinu tu nevidljivu nit jer ja moram krenuti dalje a ne stajati na pola puta i čekati da me potraži, da ga vidim , da mu dotaknem njegove nježne ruke, dodirnem obraze i izgovorim "volim te" a on će me gledati bez riječi, jer po njemu ja sam njemu davno nanijela bol, a moglo nam je biti lijepo i sama sam kriva što sam ga napustila a mogla sam imati svu njegovu ljubav samo za sebe.

<< Arhiva >>