dragom gospodinu ponovno D...

12.09.2014.

Stojim na pola puta ne zato što to želim nego me riječi davno izrečene vračaju tamo kada napravim nekoliko koraka naprijed, i molim te divni gospodine nemoj se ljutiti na mene što te ne mogu voljeti onako kako ti želiš da te volim jer ja voljeti ne mogu a tako bih to željela. Znam da imaš snage i volje, da imaš strpljenja, da me razumiješ jer znaš moju istinu, znaš svaki i najmanji detalj mog života jer voliš me slušati, a iskreno sam ti odgovarala na tvoja postavljena pitanja. Hvala ti što se trudiš da moje srce bude tvoje ali i sam znaš da je to nemoguće koliko god da provodiš vremena sa mnom.
Imaš dušu, imaš srce i molim te pokloni to drugoj jer ja te vrijedna nisam, voljela bih te rado ali ne mogu, jer je s njim otišla moja duša.

<< Arhiva >>