Objavljeno: 03.09.2006.,22:22

here I am... once again...

Evo mene opet... Odlučih okrenuti novu stranicu, otvoriti novi blog i ponovno početi pisati... Neko vrijeme nisam imala potrebu za tim, a sada se ta potreba opet javlja... Dosta stvari se promijenilo na meni i sa mnom... Neki me više ne mogu prepoznati, ne razumiju me i ne shvaćaju da nisam ona stara... Ne kuže da sam se promijenila... A neki, oni najbliži, razumiju me bolje nego ikad... Od nedavno sam se „složila“ i odlućila neke stvari koje inače nikako ne bih mogla... Konačno sam shvatila da više ne mogu onako kako sam do sada živjela, a živjela sam dosta prazno... Sve mi je bilo obično, isplanirano... Svaki dan je bio isti kao onaj prijašnji... Ništa me nije ispunjavalo... Bar ne na onaj način na koji sam ja to željela... A sada... Sada imam nekog tko me voli onakvu kakva jesam, a ja sam pomalo, odnosno kompletno čudna... Bolje rečeno luda... Puknuta do kraja... Uz Njega, mog dragog, tu je i moja best frendica, za koju bi život dala, i best frend, koji je uvijek tu kad ga trebam... Kada sam slomljena, oni su tu da me utješe i pruže mi podršku... Kada ja plačem, oni su tu da plaču sa mnom... Kada mi je potreban savjet, oni su tu da mi ga daju... Ovo su samo neki od mnogobrojnih razloga zašto ih volim... I zašto želim da još dugo budu uz mene... Ne samo kada se radi o meni i mojim problemima... Već kada je i njima potrebna podrška, savjet, ljubav... Oni su osobe zbog kojih želim nastaviti sa svojim životom...

Mnogi ne znaju, čak ni moji starci, da sam se htjela ubiti... Jednostavno, samo tako... Nakon prekida s dečkom koji mi je tada bio sve... Bio je jedini koji mi nešto značio, jedini za kojeg bi sve napravila, jedini kojeg sam „voljela“... Nakon našeg prekida, koji je uslijedio već nakon tri mjeseca naše „veze“, bila sam potpuno slomljena... Razmišljala sam samo o tome kako ga vratiti, kako ga osvojiti i pridobiti natrag... Iako sam ja prekinula s njim, željela sam ga natrag... Iako me prevario, željela sam ga natrag... Iako me nikada nije volio, željela sam ga natrag... Sve sam učinila kako bih ga vratila, ali on nije ni okom trepnuo, niti prstom mrdnuo... Ja za njega više nisam postojala... Bila sam zaslijepljena „ljubavlju“... Bila sam zaljubljena, ludo i bolesno zaljubljena... Ni dan danas ne vjerujem da sam bila tako glupa i slijepa... Ne znam kako sam i kada shvatila da me vara... Nije mi bilo drago to čuti, a kamoli vidjeti... Ali srećom sam saznala na vrijeme... On je još isti taj dan, na dan našeg prekida, prohodao s drugom... A samo tjedan dana kasnije s trećom... Samo mi jedno nikako ne ide u glavu... ZAŠTO SAM SI JA ZBOG NJEGA ŽELJELA ODUZETI ŽIVOT??? On nije bio vrijedan niti jedne moje suze... A kamoli moga života... Pitam se gdje mi je mozak bio... Da mi je samo znati što sam ja to lijepoga, pametnoga i dobroga u njemu vidjela... Još uvijek ne znam odgovor na to pitanje... A kako mi se i ćini nikada ni neću saznati... Taj odgovor ce ostati misterij...

Nadam se da više nikada neću ni pomisliti na samoubojstvo... Ne radim to samo zbog svojih frendova ili dečka, iako je on jedan veliki razlog zašto mislim na budućnost, vec radi mene same... Ali oni mi daju snagu, podršku i ljubav, a to je ono što mi zaista treba... Oni mi pružaju sve što mi je potrebno, a ja im vraćam istom mjerom... To ja smatram pravim, velikim i iskrenim prijateljstvom... Kada ne strahuješ da će osoba kojoj se povjeriš, odmah izlajat sve prvoj osobi koju vidi... Niti da će te iznevjeriti u bilo kojem trenutku...

Ne znam ćime sam ih zaslužila, ali drago mi je da ih imam, i da su uz mene uvijek... Vjeruju mi i pružaju podršku, daju savjete... I ne prigovaraju mi zbog mojih mana... Ne naglašavaju ih onoliko koliko to drugi rade... A to je zaista lijepo od njih...

JA IH JEDNOSTAVNO JAKO PUNO VOLIM... HVALA ŠTO POSTOJITE... HVALA ŠTO STE UŠLI U MOJ ŽIVOT... HVALA ŠTO STE UZ MENE KADA STE MI NAJVIŠE POTREBNI... NADAM SE DA ĆE TE TAMO OSTATI ZAUVIJEK... VOLIM VAS... NEZABORAVITE TO NIKADA...



andjeo koji zemljom hoda...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.