Anderlog

21.04.2006., petak

Buuu-huuu! – to je naš slogan

Jučer rekoh Babiću, čuj, ne znam hoću li objaviti vijest jer sad se opasno prijetiš smijeh. Veli Matija na to da je Index objavio desetak vijesti s Bloga i da su linkali na njega. Ajd dobro, mada to ni približno nije ista stvar, ne samo zato jer se radi o promociji novog konkurentskog servisa, nego prije svega što imaju taj smiješan slogan ("Mnogo smo jači"). Dobro, ja to ni ne doživljavam kao nešto upereno na Blog, jer bi fakat bilo glupo, već kao napuhavanje na ostalu portalsku konkurenciju (i bezrazložno navlačenje loše karme). Stoga smo i objavili vijesticu na naslovnici i eto pišem već treći post o Blogeru. (Usput, vidim da MojBlog doživljava sebe stvarno ozbiljno i uopće nema vijesti o Blogeru. rolleyes) Sad, možda bih ja stavio i veću vijest, ali bojim se da bi se to moglo protumačiti kao zluradost, jer većina osvrta na koje sam naišao nisu osobito pozitivni, u svakom slučaju ispod su očekivanog. Izuzev, pogodite koga wink. Sad primjećujem da se nade navijača Blogera polažu u naslovnicu. E, a to je stvar o kojoj nešto znam i o čemu mogu dati ekspert opinion.

Koliko sam ja načuo, Bloger inicijalno nije planirao imati naslovnicu, OK, to su rekla-kazala, ali doima se uvjerljivim upravo zato jer nema logike ne krenuti odmah s naslovnicom. Ovo mi prije djeluje, kao – ups, gle ova ekipa bloger stručnjaka stalno brije o toj naslovnici i cool listama. Bit će da je to nešto važno. (For the record, molim lijepo, naslovnica kakva je na Blog.hr je "izum" i originalna inspiracija Blog.hra, tj. mene osobno ako ćemo biti precizni i neskromni. MojBlog je to preuzeo tek kasnije, a ne znam niti jedan vanjski blog servis koji koristi taj princip naslovnice.) Znam točno zašto je naslovnica bitna i zašto NIKAD ne bih pustio blog alat u promet bez naslovnice. Ako je stvar u tjedan dana onda pričekaš tih tjedan dana. Jer danas su sve oči uprte u Bloger, danas se treba vidjeti sve što imaš, sva tvoja snaga i potencijal, danas ih kačiš, danas objavljuješ prvi post ovog i onog poznatog blogera prebjega, danas pokrećeš lavinu, sutra si just another web site. Kad smo mi puštali u promet Blog.hr i slali press objave imali smo već gomilu aktivnih i zanimljivih blogova u pogonu da ljudi koji će doći imaju što vidjeti. Zbog toga i nismo službeno prvi hrvatski blog servis. No, taj podatak mi nikad nije bio bitan, on je važan samo za Wikipediju (mada Dario i dalje tvrdi da smo mi prvi). Mi smo mjesec dana ranije otvorili Blog moderatorima Foruma i svim ljudima kojih smo se sjetili. Mi smo se pripremali za praznu livadu, a ne za konkurenciju s dvogodišnjim iskustvom i 100.000 registriranih blogova. Ja poštujem alat, ali Matijina izjava na presici da je sadržaj naslovnice tajna, je obično izmotavanje, drugi to možda puše, Borja i navijači, al sve je tu jasno. Jer nema čarobnih stvari koje možeš staviti na naslovnicu, drugačijih od onog što već postoji. Da ih ima već bi bile objavljene, a čaroliju ne možeš stvoriti u tjedan dana. Jedino čarobno što može biti u vezi naslovnice je s koliko srca i duše ćeš ju raditi. Nikakvo tehničko čudo i dizajn to ne može nadomjestiti. Za svaki slučaj ću ipak reći, ako se nemoguće čudo dogoditi onda ću mu se pokloniti.
- 00:06 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>