Anderlog

19.04.2006., srijeda

Bloger.hr preview

Matija Babić Vidim da se Jutarnji lagano začudio da sam bio na presici Bloger.hr. (Čak smo dobili isto prostora kao i Bloger.hr cool). Pa red je da vidim što kolega radi. Mi jesmo konkurencija, ali i branša. Na prezentaciji nije bilo live spajanja u sustav već je ponuđena flash prezentacija, koja izgleda obećavajuće. Moguće je da će alat biti bolji od našeg trenutno, ali ljudi kažu da je i alat MojBloga bolji od našeg (naša filozofija je less is more). Ono što je mene osobno zanimalo je da li Matija Babić možda ima čarobnu formulu kako iskoristiti blog servis za nešto više od dizanja graje, jer to je temeljna dilema smisla blog servisa. Čini se da nema. Još jedan dobročinitelj. Kaže da će to biti još jedan servis za njihove korisnike, da ga imaju pri ruci. Na blogovima ni oko njih neće biti bannera. Još jedno od meni ključnih pitanja je bilo hoće li podržavati blogere na vlastitim domenama, dakle one izvan servisa, odgovor je – ne. I to mi se sviđa wink. Inače, jako malo ljudi na presici. "Nikad manje" - veli Matija, nekih 5-6 rekao bih. Čini se da mediji ipak nisu tako jako zainteresirani za blogove.

Od danas u ponoć trebali bi moći sve ispobati u živo i što je najvažnije rezervirati domenu (neće vam trebati, ako imate kraću, ali neka ju imate wink). Matija mi je obećao da će mi sačuvati moju.

- 23:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>